دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی ژیمناستیک بازدید کرد

دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی ژیمناستیک  بازدید کرد
دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ظهر امروز با حضور در محل تمرینات تیم ملی از تمرینات ملی پوشان بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سیدمناف هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی ژیمناستیک خطاب به ملی‌پوشان اظهار داشت: ژیمناستیک جزو رشته هایی است که طی یکسال اخیر برایش دغدغه داشتیم  و با اینکه می‌دانستیم توانایی گرفتن مدال را دارد نتوانستیم کاری کنیم .  ولی شما در ورزش و قهرمانی متمرکز باشید و معطوف به مسایل جانبی مدیریتی نباشید  ، ما مدیران آن‌ها را حل می‌کنیم. شما تمرکز خود را روی مسابقات بگذارید. 
دکتر هاشمی در ادامه از خانم اینچه درگاهی که با دلسوزی به مسئله لایسنس ملی پوشان ورود کرد تشکر و افزود : ما کاری می‌کنیم که ورزشکار آسیب نبیند. هر عزیزی در جایگاه مدیریتی قرار بگیرد برای ما مسئولان فرقی ندارد ولی مسائل کلان را حل می‌کنیم. امیدواریم بهترین مدال‌ها را در هانگژو کسب کنید.
هاشمی در ادامه  تاکید کرد: کاروان آماده است و مراسم بدرقه و تجلیل خوبی با حضور رییس جمهور خواهیم داشت و با انگیزه خوب راهی بازی‌های آسیایی می‌شود. به فدراسیون های اعزامی در بخش تجهیزات مساعدت نموده ایم و در بخش اعتبارات  تا جایی که اجازه می‌داد، پرداخته شد. امکانات ژیمناستیک فرسوده است و باید بعد از بازی‌های آسیایی با مساعدت وزارت ورزش به روز رسانی انجام شود. در ۶ ماهه دوم خودمان را برای تامین تجهیزات و کسب سهمیه المپیک آماده می‌کنیم.
 
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.