دکتر سید مناف هاشمی در بازدی از اردوی تیم ملی اسکیت : باور داشته باشید که می توانید بهترین باشید

دکتر سید مناف هاشمی در بازدی از اردوی تیم ملی اسکیت : باور داشته باشید که می توانید بهترین باشید
دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل و سرپرست کاروان ایران در بازیهای آسیایی صبح امروز با حضور در فدراسیون اسکیت با ملی پوشان دیدار و از اردوی اسکیت بازان بازدید کرد .
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در این بازدید دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، محسن بیرانوند سرپرست. مرکز نظارت ، مجید هنرمند رییس و اعضای هیات رییسه فدراسیون اسکیت و ملی پوشان بانوان و آقایان حضور داشتند .
  دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در این بازدید اظهار داشت :  با همت و تلاش فدراسیون و اعتمادی که ورزشکاران به فدراسیون و فدراسیون به کمیته ملی المپیک  منتقل کرد ، پس از ۳-۴ ماه تلاش بالاخره هفته گذشته حضور تیم ملی اسکیت در دو ماده برای حضور در بازیهای آسیایی نهایی شد . 
هاشمی ادامه داد :  بر اساس گزارش های مرکز نظارت ، فاصله قابل ملاحظه و نتایج دقیقی از رقبای خارجی و آسیایی شما نداشتیم ولی در نهایت مرکز نظارت  ما را به این یقین رساند که ما احتمال کسب مدال و نتیجه خوب را داریم ، بر همین اساس هیات اجرایی تصمیم به حضور این تیم در بازیهای آسیایی گرفت . 
دبیرکل کمیته ملی المپیک  با اشاره به اینکه ما از این رشته انتظار مدال های زیاد مانند سایر رشته های مدال آور نداریم افزود :امیدواریم ملی پوشان این رشته از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند . ما از اینکه رشته های جدید زمینه حضور در این رویدادها را داشته باشند، استقبال می کنیم.
دکترسید مناف هاشمی در ادامه در خصوص تجهیز زمین و استاندارد کردن زمین های تمرینات اظهار داشت :  باید از طریق رییس فدراسیون با رایزنی با دولت ،نهادهای دولتی و خصوصی‌این کار انجام شود شروع این راهکارها قطعا با مدال آوری شماست . حامیان مالی به سمت شما می آیند. و در نهایت توصیه من به شما این است که باید به این باور برسیم که می توانیم بهترین باشیم و شما می توانید در بازیهای آسیایی متفاوت عمل کنید .
 در ادامه  مجید هنرمند ضمن تقدیر و تشکر ازحضور دبیرکل و هیات همراه ، اظهار داشت : از اینکه کمیته ملی المپیک به ما اعتماد کرده و تیم ما به بازیهای آسیایی اعزام می شود از شما تشکر می کنم ، امیدوارم بتوانیم پاسخ اعتماد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را بدهیم. من بر این باور هستم در هر دو بخش خیلی خوب می‌درخشیم و نتایج خوبی برای اسکیت و ورزش ایران به ارمغان می‌آید و در ادامه از روند آماده سازی تیم فری استایل و سرعت گزارشی ارایه نمودند .
   در بخش دیگری از این بازدید ، ملی پوشان ضمن معرفی خود و سابقه حضور در تیم ملی از حضور دبیرکل قدردانی کردند . 
 
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۶:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.