صبح امروز و در محل کمیته ملی المپیک ؛ نشست فوق العاده هیات اجرایی برگزار شد

صبح امروز و در محل کمیته ملی المپیک ؛ نشست فوق العاده هیات اجرایی برگزار شد
بیست و پنجمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به صورت فوق العاده با حضور اعضا صبح امروز برگزار شد .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته و سخنگوی هیات اجرایی در خصوص این نشست فوق العاده اظهار داشت : در ابتدای نشست گزارش کاملی از وضعیت کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو و مصوبات نشست روز گذشته ستاد عالی بازیها به اعضای هیات اجرایی ارائه گردید . 
دکترسید مناف هاشمی در ادامه در خصوص ضرورت برگزاری نشست فوق العاده هیات اجرایی افزود :  در نشست روز گذشته ستاد عالی که با حضور سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، معاونین وزارتخانه و مسئولین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد ،سرپرست وزارت ورزش اعلام کرد بهتر است تصمیمات مربوط به کاروان ورزشی ایران در بازیها و کمیته ملی المپیک در خود کمیته و توسط اعضای هیات اجرایی گرفته شود که به همین منظور  و در راستای اعمال سیاست های سرپرست وزارت ورزش، نشست فوق العاده هیات اجرایی صبح امروز برگزار شد . 
دبیرکل کمیته ملی المپیک  با اشاره به فرا رسیدن جلسه نهایی ثبت نام  لیست کاروان ایران و اعلام نهایی اعضای کاروان ورزشی ایران به بازیهای آسیایی براساس سیاست های وزارت ورزش ، در خصوص جمع بندی اعضای هیات اجرایی اظهار داشت : 
در رشته وزنه برداری با 10 وزنه بردار ( 7 وزنه بردار آقا و 3 وزنه بردار خانم ) ، در رشته ژیمناستیک با هماهنگی خانم اینچه درگاهی و به تعداد ورزشکارانی که لایسنس دارند به بازیها اعزام می شوند . 
سید مناف هاشمی در خصوص تصمیم هیات اجرایی برای رشته های اسکیت و تیراندازی گفت : طبق تصمیم قبلی با ظرفیت کامل حضور خواهند داشت ( اعضای هیات اجرایی به کاهش نفرات اعزامی به این دو رشته رای ندادند) . در رشته اسکیت مقرر شد در مواد فری استایل و سرعت در دو گروه آقایان و بانوان با ظرفیت پیشنهادی فدراسیون اعزام شوند . 
وی ادامه داد : در مورد رشته سوارکاری با توجه به اینکه بررسی کارشناسان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مبنی بر این بود که هیچ شانس مدالی ندارند ، اعضای هیات اجرایی به این تصمیم رسیدند که سوارکاری به بازیهای آسیایی اعزام نشود . 
همچنین مقرر شد در سه رشته بدمینتون ، تنیس خاکی و تیروکمان هر کدام یک نفر از لیست اولیه (لانگ لیست) در صورت موافقت ستاد برگزاری بازیها به این رشته ها اضافه شوند . 
 
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.