پیش به سوی بازیهای آسیایی هانگژو 2022 ؛ رئیس فدراسیون قایقرانی : تلاش می کنیم مدال های کاروان قایقرانی دو رقمی باشد

پیش به سوی بازیهای آسیایی هانگژو 2022 ؛ رئیس فدراسیون قایقرانی : تلاش می کنیم مدال های کاروان قایقرانی دو رقمی باشد
علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به تغییرات ایجاد شده در کاروان قایقرانی در بازیهای اسیایی ،رسیدن به مدال های دو رقمی را دشوار ولی دور از دسترس ندانست .
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در راستای  نشست‌های خبری رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروزنشست خبری  با حضور مسئولین و کادر فنی فدراسیون قایقرانی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد . علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی رقابت بسیار سختی برای بازی‌های آسیایی هانگژو داریم و امیداور هستیم بتوانیم موفق باشیم. چند سالی است ورزشکاران قایقرانی خود را برای چنین روزی آماده کرده بودند و با توجه به تعویق مسابقات به دلیل کرونا، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدنظر قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: باکاروان ۲۴ ورزشکاره قایقرانی آب‌های آرام (کانو و کایاک)، اسلالوم و رویینگ در این مسابقات حضور داریم و جزو فدراسیون‌هایی هستیم که بیشترین شرکت کننده را در این مسابقات داریم و امیدوار هستیم در کسب تعداد مدال هم موفق باشیم.
 
در ادامه کتایون اشرف، نایب رییس بانوان فدراسیون قایقرانی نیز با اشاره به اینک بانوان تیم ملی وضعیت خوبی دارند و سخت تلاش کرده و مسابقاتی که در آن حضور یافته‌اند نشان می‌دهد وضعیت خوبی دارند، بیان کرد: امیدواریم شاهد درخشش آن ها در بازی‌های آسیایی باشیم. اسلالوم در آب‌های خروشان در چین برگزار می شود و کار بسیار سختی در پیش داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.
 
۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.