پیش به سوی بازیهای آسیایی هانگژو 2022؛ عنایتی: از اعتبار فوتبال ایران دفاع می کنیم

پیش به سوی بازیهای آسیایی هانگژو  2022؛ عنایتی: از اعتبار فوتبال ایران دفاع می کنیم
رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید در نشست خبری ظهر امروزدر محل کمیته ملی المپیک اظهار داشت : نگران نتیجه تیمش در بازیهای آسیایی نیست و قطعا از اعتبار فوتبال ایران دفاع خواهند کرد .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در ادامه نشست‌های خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو 2022، ظهر امروز نشست خبری رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید و مهران فرقانی مدیر تیم‌ ملی برگزار شد.
 رضا عنایتی با اشاره به در پیش بودن بازی‌های آسیایی گفت: هانگژو در جامعه فوتبال حساسیت ایجاد کرده و قبل از آن باید به ازبکستان برویم. کار فوق‌العاده سختی داریم چون زمان طلایی برای بازی‌های تدارکاتی را از دست دادیم. می‌دانید بعد از رفتن تیم‌ها به استراحت، جمع کردن یک تیم با لیست 50 نفره خیلی سخت است. اما شرایط طوری است که می‌توان در شرایط سخت هم کارهای بزرگی انجام دهیم
عنایتی در خصوص آمادگی تیمش اظهار داشت : . به اردوی ترکیه رفتیم و سه بازی تدارکاتی خوب داشتیم. خیلی از بازیکنان ما در حال حاضر شرایط خوبی دارند و اعتماد مربیان و مدیران را جلب کرده‌اند که این برای فوتبال ما اتفاق خوبی است. ما درتیم امید بازیکنان باکیفیت زیادی داریم . 
سرمربی تیم ملی امید ادامه داد :شرایط در بازیهای آسیایی هانگزو را نمی‌توانم خیلی خوب ببینیم است. ما می‌توانستم خیلی قوی‌تر به هانگژو برویم ولی نمی‌توان کاری کرد و باشگاه‌ها هم به دنبال نتیجه گرفتن در آسیا هستند و ما نمی‌توانیم آن‌ها را برای دادن بازیکن مجبور کنیم.
عنایتی در ادامه با تشکر از حمایت های کمیته ملی المپیک افزود : مجموعه ورزش کشور به خصوص کمیته ملی المپیک برای رسیدن به بهترین شرایط حمایت های خوبی داشتند . هرچه خواستیم در حد توان نه در حد عالی در اختیار ما قرار دادند. می‌دانیم که شرایط اقتصادی کشور چیست و همه کمک می‌کنند تیم نتیجه خوبی بگیرد. من نمی‌توانم پیش‌بینی مدال کنم. جام باشگاه‌ها 40 درصد توان ما را گرفتن. اما بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارم ،نگران نیستم. اصلا به این که موفق نشوم فکر نمی‌کنم. همه تلاش می‌کنیم با نگاهی رو به جلو ، به ملی پوشان حساسیت های لازم گفته شده و همه می دانند که این فرصت تاریخی می تواند منجر به تاریخ سازی شود. 
 
 
۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.