قهرمانی هانا شعبان پور و علی تقی زاده در مسابقات تور تنیس آسیا

قهرمانی هانا شعبان پور و علی تقی زاده در مسابقات تور تنیس آسیا
تور تنیس آسیا با انجام دیدارهای فینال بخش انفرادی به پایان رسید.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، آخرین روز مسابقات تور تنیس کمتر از ۱۴ سال آسیا (سطح A) در  زمین های مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار و تنیسورها در فینال انفرادی به مصاف حریفان‌ خود رفتند.
 
در فینال بخش انفرادی علی تقی زاده با نتیجه ۵-۷ و ۴-۶ کیارش صادقی زیدی را برد و قهرمان شد ، پانتاراتون از تایلند سوم و سام عطاران چهارم را بدست آورند.
 
در فینال انفرادی دختران نیز هانا شعبان پور با نتیجه ۱-۶ و ۲-۶  آیلین محمدیان فرد را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن‌ خود کرد ، کیمیا کمالیان عنوان‌ سوم و آنوش روستایی مقام چهارم را از آن‌ خود کردند.
 
همچنین پیش از این و با انجام دیدار  فینال بخش دونفره ،  با انصراف زوج سام عطاران – سروش معدنیان ، قهرمانی این بخش به تیم دانیال مشتاقی فر و کیارش صادقی زیدی رسید.
 
در بخش دختران نیز تیم آیلین محمدیان فرد- تانیلا الکساندر از روسیه با پیروزی ۶-۷ و ۱-۶ مقابل زوج آنوش روستایی – هانا شعبان پور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
 
به این ترتیب این مسابقات پس از یک هفته برگزاری در زمین های تنیس آزادی تهران با انجام دیدارهای فینال و انجام مراسم اختتامیه به پایان رسید.
 
سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود و  امیر مهذب نیا مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.
۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.