سرمربی چینی تیم ملی ووشو:ثمره تلاش بازیکان در اردو در مسابقات مشخص می شود

سرمربی چینی تیم ملی ووشو کشورمان اظهار داشت: ووشو ایران در طول سال های اخیر به تهدیدی جدی برای ووشو چین که خود را قدرت مطلق دنیا می دانست تبدیل شده است و روز به روز در مسیر پیشرفت گام بر می دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، وی یان دونگ سرمربی چینی تیم ملی ساندای (مبارزه) آقایان کشورمان ادامه داد: تا چند سال پیش چین قدرت بلامنازع ووشو جهان بود اما چند سالی است که زنگ خطری به نام ایران این جایگاه چین را به شدت تهدید می کند.

وی با اشاره به دیدار تدارکاتی با تیم ملی ووشو چین خاطرنشان ساخت: هر مسابقه انعکاس تمرینات ماست و می تواند تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما باشد و تجربه آن ها را بالا ببرد و ما نیز می توانیم بازیکنان خود و حریف را بسنجیم.

سرمربی چینی تیم ملی در مورد نفرات تیم ملی چین اظهار داشت: اعضای تیمی که مقابل ما قرار خواهند گرفت از بهترین های چین، آسیا و جهان هستند و تقابل با این نفرات به نفع بازیکنان ما خواهد بود.

وی یان دونگ در مورد نتیجه احتمالی ایران در رقابت های آسیایی گوانگژو تأکید کرد: پیش بینی نتیجه برای مسابقات مهمی همچون بازی های آسیایی معقولانه نیست ولی بی شک ما برای رسیدن به موفقیت تلاش می کنیم و در این راه تمام توان خود را به کار خواهیم بست.

وی در پایان در مورد انجام تمرینات در آکادمی ووشو تصریح کرد: باید از ریاست فدراسیون تشکر کنم که چنین امکانی را برای ما فراهم ساخت، حضور و انجام تمرینات در آکادمی ووشو مانند این است که خانواده ای پس از سال ها مستأجری صاحب خانه شوند و این اتفاق بدون تلاش های بی وفقه دکتر علی نژاد امکان پذیر نبود.
۱۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.