بازدید دبیرکل و اعضای هیات اجرایی کمیته از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

بازدید دبیرکل و اعضای هیات اجرایی کمیته از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

پس از بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی دبیر کل کمیته و اعضای هیات اجرایی و سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در اردوی تیم های ملی ریکرو و کامپوند با مسئولین،کادر فنی و ملی پوشان آن دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سید مناف هاشمی  پس از شنیدن صحبت های سرمربی تیم ملی ، کادرفنی و ملی پوشان تیروکمان اظهار داشت : ضمن تشکر از فضای خوب این فدراسیون اعم از سایت تمرینی کمانداران ، خوابگاه و محل تمرین ورزشکاران افزود ما همراه با اعضای هیات اجرایی به نمایندگی از رییس کمیته ملی المپیک  اینجا هستیم تا خدا قوت بگوییم و آرزوی موفقیت کنیم برای شما جهت رقابت خوب با همتایان آسیایی خود در بزرگترین آوردگاه قاره کهن .
وی ادامه داد: ما به عنوان حامی اصلی  ورزشکاران برای حضور در بازیهای آسیایی  و بازیهای المپیک و رویدادهای بزرگ جهانی همواره وظیفه خود می دانیم که ورزشکاران اعزامی به این رویدادها با کمترین دغدغه در رقابت با همتایان خود قرار بگیرند ، اگرچه واقفیم که رقبای شما با شرایط بهتری تمرین می کنند ولی در این راستا و برای  حمایت از شما چه در بخش تجهیزات و مربیان بودجه ای تخصیص دادیم که دراین ماه کمک هایی به منظور رفع نیاز ملی پوشان به تشخیص رییس فدراسیون واریز خواهیم کرد .
سرپرست کاروان کشورمان در بازیهای آسیایی هانگژو ادامه داد : امروز آخرین روز تغییرات و اصلاحات در اسامی ملی پوشان کاروان کشورمان می باشد . ما محدودیت هایی بر اساس شاخص هایی که در ستاد عالی بازیها تعیین شده در انتخاب و معرفی ورزشکاران داشتیم که بر  این اساس امروز آخرین تغییرات لحاظ و نهایی خواهد شد .

سید مناف هاشمی همچنین افزود : ما برای مدال آوران بازیهای آسیایی پاداش های پای سکوی خوبی در نظر گرفته ایم ، همچنین مربیان و کادر فنی را نیز دیده ایم و امیدواریم با توجه به مذاکراتی که با وزارت ورزش و سرپرست وزارتخانه داشته ایم پاداش معوقه قهرمانان نیز پرداخت شود .
در ادامه دکترمهین فرهادی زاد  نائب رئیس کمیته ملی المپیک  با اشاره به شباهت رشته تیرو کمان به رشته تیراندازی اظهار داشت هر دو  رشته به تمرکز بالایی احتیاج داردو ما به عنوان حامیان آنها باید این تمرکز و آرامش را تامین کنیم  .
فرهادی زاد با تاکید بر نیاز کمانداران به تجهیزات ، تامین وسایل و ابزار مورد نیاز آنها بر اساس درخواست ملی پوشان حاضر ، رفع نیازهای تجهیزاتی کمانداران را در اولیوت دستورکار هیات اجرایی مطرح و اعلام نمودند.

در ادامه دکتر غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره وضعیت ملی‌پوشان پیش از بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: مدال در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست و ما خیلی امیدواریم. پالیزبان در کاپ آسیا هم رکورد کشور را جابه‌جا کرد و هم قهرمان شد. در بخش تیمی هم وضعیت خوبی داریم. در بخش مردان ۳ ورزشکار تکمیل است، ۴ ورزشکار هم در ریکرو داریم. خانم نعمتی هم در ترکیب ما قرار دارد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در ادامه صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در ریکرو به وجود آمده است. رکورد ایران دست میلاد وزیری بود، خوشبختانه گلشنی که یک دانش‌آموز است رکورد را ارتقا داده است. این برای ما جای خوشحالی و امیدواری است. رضا شبانی هم در چند سالی است که در تیم ملی کار می‌کند. ما در ریکرو جهانی مدالی نداشتیم اما رضا شبانی موفق شد در مسابقات دانشجویان جهان مدال بگیرد. تمام این اتفاقات را مدیون هدایت مربی‌مان هستیم.
وی افزود: اشرفی هم عضو تیم ملی ما است و سابقه طولانی در رده ملی دارد. این ترکیب 3 نفره تیم ما در مسابقات بازی‌های آسیایی خواهد بود. در بخش بانوان هم یک نفر همراه تیم ریکرو خواهد بود که هم تیمی و میکس ما تکمیل خواهد بود. خانم نعمتی هم به ریکرو ما اضافه شد و در مجموع 9 نفر ورزشکار در بازی‌های آسیایی خواهیم داشت و با مربیان و سرپرست این تعداد به عدد 13 خواهد رسید. در ریکرو و کامپوند منتظر اتفاقات خوبی هستیم.
در پایان این بازدید اقای هانگ سرمربی کره ای تیم ملی تیرو کمان و مجید قیدی، مربی تیم کامپوند کشورمان نیز در خصوص وضعیت تیم های ملی تیرو کمان توضیحاتی ارائه نمودند .


۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.