بازدید دبیرکل و اعضای هیات اجرایی کمیته از اردوی تیم ملی تیراندازی

بازدید دبیرکل و اعضای هیات اجرایی کمیته از اردوی تیم ملی تیراندازی

دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیات اجرایی صبح امروز از اردوی تیم ملی تیراندازی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در این بازدید دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو، دکتر غلامرضا نوروزی،دکتر  مهین فرهادی زاد نواب رئیس کمیته، علیرضا سهرابیان، مهدی گودرزی ، مهرداد علی قارداشی ، ، غلامحسین شعبانی بهار اعضای هیات اجرایی و محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی حضور داشتند .
دکتر سیدمناف هاشمی ابتدا از  تمرینات اهداف پروازی بازدید و با ملی پوشان و کادر فنی این رشته دیدار و گفت و گو کرده و سپس با حضور در سالن تیراندازی اهداف ثابت از نزدیک با ورزشکاران و کادر فنی آن نیزدیدار و گفتگو کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت :بر اساس دستور رئیس کمیته ملی المپیک در این ماه بودجه ای ویژه برای آمادگی ملی پوشان جهت حضور در بازیهای آسیایی به فدراسیون واریز خواهد شد تا ملی پوشان با آمادگی بیشتری در این رویداد حاضر شوند .
جواد فروغی المپین طلایی کشورمان نیز در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی مطالبی را عنوان داشت و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از فدراسیون تیراندازی شد.
دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل واعضای هیات اجرایی در این بازدید با علی افسری، دبیر کمیته اهداف پروازی  ، نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ ،نصر اصفهانی سر مربی تیم ملی تیراندازی و مریم طالبی و نرجس امامقلی مربیان تیم ملی در خصوص وضعیت تیم ملی دیدار و گفت و گو کردند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار داشت : ما در کمیته ملی المپیک وظیفه اصلی حمایت از ورزشکاران در رویدادهای بزرگ ورزشی را در برنامه و وظیفه خود می دانیم و بحث زیرساخت ها خارج از حوزه تخصصی ماست ولی در عین حال همه اعضای هیات اجرایی  اگر ورزشکاران و مربیان درخواستی را داشته باشند خواهیم کرد.

۱۷ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.