آغاز بلیط فروشی برای بازیهای آسیایی هانگژو

آغاز بلیط فروشی برای بازیهای آسیایی هانگژو

کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو اطلاعات بیشتری در مورد فروش بلیط نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی منتشر کرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از شورای المپیک آسیا؛ در مجموع 3 میلیون بلیط برای 600 جلسه از 40 ورزش، 61 ماده و 483 رویداد در 54 محل مسابقات در شش شهر: هانگژو، نینگبو، ونژو، هوژو، شائوکسینگ و ژینهوا در دسترس خواهد بود.
فروش بلیت به دو مرحله تقسیم می شود: مرحله ثبت نام و پیش فروش (8 جولای تا 6 آگوست) و مرحله فروش لحظه ای (14 آگوست تا 8 اکتبر). به عنوان مثال، اولین دسته از بلیط های 12 رویداد در 8 جولای در مرحله پیش فروش فروخته شده است. در 14 جولای، دومین دسته با رقمی نزدیک به 190 هزار بلیت برای چهار رشته ورزشی به فروش رسید. بلیت های جوجیتسو و اسکیت بورد در ساعت 12:30 و بلیت های دو و میدانی و قایق دراگون در ساعت 14 فروخته شد. برای اطلاعات خاص بلیط و برنامه فروش رویدادها، به وب سایت رسمی فروش بلیت بازی های آسیایی مراجعه نمایید.
هر مدرک شناسایی معتبر امکان خرید تنها یک بلیط برای همان رویداد ورزشی را فراهم می کند. برای رویدادهای محبوب، حداکثر چهار بلیط در هر سفارش قابل خریداری است، در حالی که برای رویدادهای دیگر، حداکثر شش بلیط در هر سفارش مجاز است.
 افراد داخلی نیز می توانند از طریق وب سایت رسمی فروش بلیت بازی های آسیایی هانگژو به صورت آنلاین بلیت تهیه کنند. از ماه آگوست می‌توان بلیت‌ها را به‌صورت آفلاین و از طریق باجه‌های بلیت فروشی در محل برگزاری بازی‌های آسیایی نیز تهیه کرد. پس از ورود به چین، بازدیدکنندگان بین‌المللی می‌توانند با همان روش‌هایی که افراد داخلی دارند، بلیط تهیه نمایند. در کشورها و مناطقی که توسط کمیته های ملی المپیک  مجاز هستند، عموم مردم می توانند از طریق آژانس های فروش بلیط تعیین شده، بلیت خریداری کنند.
رویدادهای پرطرفدار عبارتند از: دو و میدانی، شنا، شنای هنری، شیرجه، بدمینتون، بسکتبال، بسکتبال سه نفره، ژیمناستیک ریتمیک، ژیمناستیک ترامپولین، تنیس روی میز، بریکینگ، والیبال، والیبال ساحلی، تنیس، فوتبال، سوارکاری، ژیمناستیک هنری، و سافت تنیس. برای بازی‌های آسیایی هانگژو، تماشاگران باید مدارک شناسایی معتبر و بلیت‌های ورود ارائه دهند. عدم ارائه صحیح شماره کارت شناسایی یا نوع اسناد ممکن است منجر به رد ورود شود.

۳۱ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.