بمنظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ اعضای تیم ملی والیبال زنان تست دادند

بمنظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛ اعضای تیم ملی والیبال زنان تست دادند
ورزشکاران حاضر در نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال زنان که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند در آزمون های آمادگی جسمانی، پیشگیری از آسیب های ورزشی و روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا طی روزهای 8 لغایت 15 شهریورماه سال جاری و با حضور 14 تیم به میزبانی تایلند برگزار می‌‌شود.
اعضای این تیم که در مرحله گروهی مسابقات مذکور با کشورهای هند و ژاپن همگروه هستند، تمرینات خود را در دور جدید اردوهای آماده سازی این تیم از روز شنبه در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان آغاز کرده اند. این مرحله از اردوهای والیبالیست های خانم به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.
سیده نگار هاشمی، زهرا کریمی، زینب مدنی، مهسا قادری، اسراء ورمزیار، زهرا رضایی، سودابه باقرپور، ریحانه داورپناه، کیمیا کیانی، زهرا مغانی، اسماء سعیدی، درسا فلاح، فاطمه خلیلی، محدثه مشتاقی، آیتک سلامت، هانیه محتشمی پور و مینا بختیار 17 ورزشکار حاضر در این اردو هستند که در آزمون های آمادگی جسمانی، پیشگیری از آسیب های ورزشی و روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک مذکور حضور یافتند.
۲۶ تیر ۱۴۰۲ ۰۷:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.