برگزاری وبینار پیشگیری از دستکاری در مسابقات توسط OCA

برگزاری وبینار پیشگیری از دستکاری در مسابقات توسط OCA

شورای المپیک آسیا امسال در هانگژو چین وبیناری را در مورد جلوگیری از دستکاری مسابقات در آستانه نوزدهمین بازی های آسیایی برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از OCA، این وبینار که همزمان با اقدام واحد جنبش المپیک در زمینه پیشگیری از دستکاری مسابقات برگزار می شود، به صورت مجازی مورخ پنجشنبه 27 جولای انجام خواهدپذیرفت. OCA برنامه‌هایی را برای برگزاری یک وبینار در مورد جلوگیری از دستکاری رقابت در طول سمینار سرپرستان کاروان برای نوزدهمین بازی‌های آسیایی در هانگژو در آوریل اعلام کرد و همه سرپرستان ها برای شرکت در آن دعوت شدند.

در بخشنامه ای به تاریخ 13 جولای به 45 کمیته ملی المپیک آسیا، مدیر روابط بین الملل و ارتباطات شورای المپیک آسیا، آقای وینود کومار، گفت: "واحد OCA و OM PMC به توسعه ورزش کمک و از فعالیت کمیته های ملی المپیک در الهام بخشیدن و محافظت از نسل بعدی ورزشکاران در قاره آسیا حمایت می نماید". OCA مایل به حمایت از ورزشکاران و همراهان آنها در راستای نقشه راه استراتژیک IOC، دستور کار المپیک 2020+5، با هدف گذاری و تمرکز بر توصیه 5 است که عبارتست از: " ورزش ایمن و حفاظت از ورزشکاران پاک را تقویت نمایید- تلاش های فعلی برای از محافظت از ورزشکاران پاک را توسعه دهید". این وبینار بر روی مقابله با تهدید ناشی از دستکاری مسابقات ورزشی و فرآیندی که برای اولین بار در بازی‌های آسیایی برای مبارزه با دستکاری مسابقات با تمرکز بر رکن 3 - اطلاعات، نظارت و تحقیق اعمال می‌شود، متمرکز خواهد بود. این وبینار همچنین برای فدراسیون های ملی وابسته به هر کمیته ملی المپیک در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی باز خواهد بود.

۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۰۶:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.