سلیمی: عملکرد تیم ملی در ترکیه خیلی خوب بود

سلیمی: عملکرد تیم ملی در ترکیه خیلی خوب بود

عضو تیم ملی تکواندو گفت: در هر رویدادی که شرکت می کنیم باید با کسب امتیازات لازم خارج شویم و از این به بعد تمام تمرکزم روی مسابقات یونیورسیاد است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو:«آرین سلیمی دارنده نشان طلای رقابت های آزاد ترکیه 2023» در خصوص این رقابت ها اظهار کرد: سطح مسابقات خوب بود، اغلب کشورها با بهترین نفرات خود در این رقابت ها حضور یافتند. به همین دلیل اعضای تیم ملی یک تورنمنت خوب و سطح بالا را تجربه و امتیازات ارزشمندی هم کسب کردند.
او ادامه داد: تکواندوکاران مدعی در تمامی اوزان و در هر تورنمنتی با آمادگی بالا و برای کسب امتیاز به میدان می روند. شرایط تکواندوکاران در رنکینگ المپیکی خیلی حساس است و همین موضوع باعث شده که هر تورنمنتی شرایط خاص خود را داشته باشد. یک امتیاز هم در این مسیر خیلی اهمیت دارد. همه به این موضوع واقف هستند و جای هیچ اشتباهی در این ماه های باقی مانده تا المپیک نیست.
دارنده به مدال برنز جهان افزود: تیم ما هم به لطف خدا در ترکیه عملکرد خیلی خوبی داشت حتی ابوالفضل عباسی و مهران برخورداری هم که به مدال نقره دست یافتند می توانستند طلایی شوند، اعتقادم بر این است که بعضی از بچه ها با بدشانسی و ناداوری مواجه شدند اما در مجموع عملکرد تیم را می توان مثبت ارزیابی کرد.
سلیمی در پایان گفت: برای اولین بار در وزن 87+ کیلوگرم در مسابقات حضور یافتم و از عملکردم رضایت کامل دارم. امیدوارم در مسابقات آینده هم انتظارات کادرفنی را برآورده کنم. از این به بعد تمام تمرکزم روی مسابقات یونیورسیاد است و به امید خدا با کمک های اعضای کادرفنی و حمایت هایی که از سوی ریاست فدراسیون می شود بتوانیم در یونیورسیاد هم با تداوم روند رو به رشد خود دل مردم ایران را شاد کنیم.

۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.