مشارکت فعال دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی در ارزیابی تیم های اعزامی به بازی های آسیایی

مشارکت فعال دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی در ارزیابی تیم های اعزامی به بازی های آسیایی

نشست اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با حضور دکتر محمدحسین علیزاده مسئول این دپارتمان و دیگر اعضای آن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه ارائه خدمات به تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی شامل آزمون های ارزیابی پیشگیری از آسیب های ورزشی و همچنین جمع آوری بانک اطلاعاتی از نتایج این آزمون ها از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
پی گیری دستور کار ارزیابی پیشگیری از آسیب های ورزشی اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان و امید، تبادل نظر در خصوص برنامه های آموزشی که در نیمه دوم سال جاری توسط دپارتمان انجام خواهد گرفت، پیگیری، مکاتبات و انجام هماهنگی های لازم به منظور حضور یکی از اعضای دپارتمان در کنفرانس بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی که اسفندماه سال جاری به میزبانی شهر موناکو برگزار خواهد از دیگر مباحثی بود که در این نشست به آن اشاره شد.
گفتنی است دکتر محمدحسین علیزاده مسئول دپارتمان، دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی، دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم های ملی فوتبال، خانم پریسا نمازی مسئول انجام تست‌های پیشگیری از آسیب و خانم دنیا عسگری دبیر دپارتمان دیگر اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی حاضرین در این نشست را تشکیل دادند.

۲۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.