با هدف حضور در بازی های آسیایی هانگژو:ملی پوشان هندبال تست دادند

با هدف حضور در بازی های آسیایی هانگژو:ملی پوشان هندبال تست دادند

ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های پیشگیری از آسیب های ورزشی و آزمون های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ملی پوشان هندبال بزرگسالان در بخش آقایان پس از برگزاری اردویی چهار روزه که طی روزهای 21 تا 24 خرداد در اصفهان برگزار شد، از روز جمعه 16 تیر مرحله جدید اردوهای آماده سازی خود را آغاز کردند.
این اردو که امروز دوشنبه 19 تیر خاتمه خواهد یافت، با هدف حضور دعوت شدگان به اردو در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و آزمون های دپارتمان پیشگیری از آسیب مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و همچنین انجام دو بازی تدارکاتی با اردونشینان تیم ملی هندبال نوجوانان که طی روزهای شنبه و یکشنبه انجام گرفت برگزار شد.
محمدرضا کاظمی، یونس نصیری، رضا یادگاری، محمد سنجری، علیرضا دادوند، یونس آثاری، رضا عزتی، ابولفضل لطفی، امین فرهادی، امیرحسین فیروزبخت، حسین جهانی، امیرعباس سلطانی، بهشاد فاتحی زاده و مهران رهنما حاضرین در این آزمون ها را تشکیل دادند.
روح اله اکرمی نیا بعنوان سرپرست، وسلین وویوویچ به عنوان سرمربی، شهداد مرتجی‌ و حمید صادق شاه نشین به عنوان مربی  و علی بخشی به عنوان فیزیوتراپ اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می  دهند.
گفتنی است آزمون های ارزیابی پیشگیری از آسیب های ورزشی که اعضای تیم ملی هندبال در آن شرکت کردند عبارت بودند از:
1. تست قدرت (hand grip)
2. امتیاز به عملکرد حرکتی (FMS)
3. تست لی لی (popping test)
4. تست تعادل (Y balance)

۲۱ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.