شیخ طلال:دوباره آسیا را متحد خواهم کرد

شیخ طلال:دوباره آسیا را متحد خواهم کرد
مجمع عمومی شورای المپیک آسیا با اکثریت آراء شیخ طلال فهد آل صباح را بعنوان رئیس این نهاد بین المللی در آسیا انتخاب کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  OCA، مجمع عمومی شورای المپیک آسیا صبح امروز با حضور محمود خسروی وفا رئیس ، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و دکتر صالحی امیری  در بانکوک تایلند بر گزار شد و شیخ طلال 24 رای از 44 رای داده شده را به دست آورد، در حالی که مدیر کل OCA، حسین المسلم، 20 رای کسب کرد. اکثریت قاطع مورد نیاز 23 رای بود.
شیخ طلال، 58 ساله، فرزند اولین رئیس OCA، شیخ فهد الاحمد الجابر الصباح، که از سال 1982 تا 1990 رئیس شورای المپیک آسیا بود، و برادر کوچکتر رئیس قبلی OCA، شیخ احمد الفهد آل صباح است  که از سال 1991 تا 2021 این سازمان را رهبری کرده اند.
دبیرکل سابق OCA، راجا راندیر سینگ از هند، از سال 2021 به عنوان سرپرست؛ OCA را رهبری می کرد. شیخ طلال در سال 2007 به شورای المپیک آسیا پیوست. وی رئیس کمیته قوانین OCA و یکی از اعضای هیئت اجرایی OCA است. انتخاب او رهبری OCA مستقر در کویت را در خانواده الصباح حفظ خواهدکرد.
شیخ طلال در سخنرانی 15 دقیقه ای خود در انتخابات، شعار "یک آسیا، یک خانواده" تکرار کرد و و محوریت انتخاباتی خود را حول پنج محور اصلی: حکمرانی متناسب، پایداری مالی، طرح توسعه ورزش و فعالیت ها، برنامه های آموزشی و بازی های آسیایی با کیفیت بالا" قرار داد.
وعده انتخاباتی او شامل افزایش بودجه برای 45 کمیته ملی المپیک، پنج منطقه در OCA و پروژه های توسعه و بنا بر اظهاراتش متعهد به ایجاد تغییرات خوب خواهد بود. شیخ طلال خطاب به نمایندگان حاضر در مرکز همایش بزرگ سنتارا در بانکوک گفت: "من از راه پدر و برادرم پیروی خواهم کرد. ما بیش از 40 سال است که در آسیا هستیم. به شما قول می دهم که دوباره آسیا را متحد خواهم کرد.
۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.