هانگژو میزبان 12 هزار خبرنگار و تصویر بردار

هانگژو میزبان 12 هزار خبرنگار و تصویر بردار

حضور گسترده رسانه‌های داخلی و خارجی در دومین کنفرانس مطبوعاتی جهانی برای نوزدهمین بازی‌های آسیایی در هانگژو، چین در 28 تا 29 ژوئن، نشانه‌ای بارز از علاقه گسترده به مسابقات ورزشی منطقه‌ای بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا، بیش از 80 خبرگزاری، در چین و در سطح بین‌المللی، که در مجموع نزدیک به 200 شرکت‌کننده، و صدها نفر به‌صورت آنلاین از سراسر جهان در کنفرانس مطبوعاتی جهانی دو روزه در مرکز نمایشگاه بین‌المللی هانگژو شرکت کردند.

اولین کنفرانس مطبوعاتی جهانی در اکتبر 2021 و طی بحبوحه پاندمی کرونا و محدودیتهای مسافرتی برگزار شد. حسین المسلم، مدیرکل شورای المپیک آسیا، در پیامی کتبی به همه شرکت کنندگان در دومین کنفرانس مطبوعاتی جهانی (World Press Briefing) خوش آمد گفت. همچنین اعلام شد 12000  عضو  رسانه  برای پوشش هانگژو در ماه سپتامبر ثبت نام شده اند. این تعداد برابر با تعداد ورزشکارانی است که از 45 کمیته ملی المپیک در این بازیها شرکت خواهند کرد. چن ویچیانگ، دبیرکل اجرایی کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو و معاون شهردار هانگژو نیز در مراسم افتتاحیه این رویداد برای شرکت کنندگان سخنرانی کرد.

دیگر مقامات ارشد OCA و دولت های ملی، استانی و شهری چین از جمله جین ژو جیان، مدیر بخش رسانه و پخش OCA، خانم شو جینگ، معاون مدیر کل اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل ورزش در این مراسم حضور داشتند. سازمان‌های رسانه‌ای و پرسنلی که این بازی‌ها را پوشش خواهند داد، در مورد آماده‌سازی و آمادگی بازی‌های آسیایی هانگژو به‌روزرسانی شده‌اند تا بتوانند تصویر بهتری از خدمات ارائه‌شده توسط کمیته برگزاری برای پوشش روان‌تر داشته باشند.

کمیته برگزاری اعلام کرد که 12000 ورزشکار، 5000 مسئول، 4700 مسئول فنی و 12000 عضو رسانه در هانگژو شرکت خواهند کرد. تمامی اماکن مسابقات و تمرینات تکمیل شده است. دهکده بازی های آسیایی شامل دهکده ورزشکاران، دهکده فنی و دهکده رسانه نیز آماده شده است.

۱۰ تیر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.