بهره برداری از خطوط ویژه تردد نقلیه در شهر هانگژو

بهره برداری از خطوط ویژه تردد نقلیه در شهر هانگژو

برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور در جاده‌های شهر میزبان بازی ها، گام بزرگ دیگری در مسیری طولانی برای یک ماموریت میزبانی موفق برداشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت شورای المپیک آسیا؛روز دوشنبه، 26 ژوئن، جاده ها در هانگژو شروع به اجرای آزمایشی «خط ویژه بازی های آسیایی» در آستانه نوزدهمین بازی های آسیایی از 23 سپتامبر تا 8 اکتبر 2023 کردند. خطوط بازی‌های آسیایی به‌طور رسمی در طول بازی‌ها به بهره‌برداری می‌رسند تا از اولویت و ایمنی و روان بودن حرکت خودروهای بازی‌های آسیایی در طول این رویداد اطمینان حاصل شود. وسایل نقلیه موتوری هنگام تردد در خطوط بازی های آسیایی باید مقررات مربوطه را رعایت کنند.

هنگامی که صفحه نمایش عبارت "انحصاری بازی های آسیایی در این دوره" را نشان می دهد، تنها وسایل نقلیه بازی های آسیایی با مجوزهای مربوطه مجاز به تردد هستند. هنگامی که صفحه نمایش خط عبارت "تردد موقت مجاز در این مدت" را نشان می دهد، خط ویژه می تواند توسط سایر وسایل نقلیه استفاده شود. شرکت‌کنندگان بازی‌های آسیایی در مسیر رفت و آمد خود به اماکن مسابقه، به‌ویژه در ساعات اوج ترافیک، از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند و این اطمینان حاصل می شود که ورزشکاران و مسئولان به‌موقع برای مسابقات مربوطه حاضر می‌شوند.

۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.