مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان؛سوریان تا المپیک لندن در 55 کیلوگرم می‌ماند

جمشید خیرآبادی با بیان اینکه هدف کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از اعزام حمید سوریان به مسابقات جام گرجستان محک زدن او پس از یک دوره‌ی چند ماهه است گفت: سوریان یک 55 کیلوگرم تمام عیار است که تا المپیک لندن نیز در همین وزن کشتی خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در این رابطه اظهار کرد: علاوه بر حمید سوریان چند کشتی‌گیر دیگر نیز هستند که در گرجستان در یک وزن بالاتر کشتی خواهند گرفت در واقع امید نوروزی و امیر علی‌اکیری نیز همین شرایط را دارند هدف ما این است که آن‌ها پس از دوری چند ماهه از مسابقات رسمی مجددا در این مسابقات در کوران رقابت‌ها قرار بگیرند. این به لحاظ روحی و روانی به کشتی‌گیران کمک می‌کند تا هم با انگیزه‌ی بیشتری از این پس تمرین کنند و هم اینکه با پیدا کردن نقاط ضعف و وقت خود به مرور زمان سعی کنند به وزن قانونی خود برسند.
وی افزود: کادر فنی به دنبال تغییر وزن سوریان نیست او برای سر وزن رسیدن مشکل خاصی ندارد و مثل سایرین وزن کم می‌کند فکر می‌کنم تا المپیک لندن نیز او بتواند در همین وزن 55 کیلوگرم کشتی بگیرد.
خیرآبادی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت فرشاد علیزاده گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های اصلی ما در تیم ملی وزن 74 کیلوگرم است علیزاده در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی و مداوای خود است. طبق آخرین گزارشی که او به ما داد وضعیت وی هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و حتی امکان دارد بعد از جام گرجستان باز هم در اردو حضور نداشته باشد ما علاوه بر محمدی، ریحانی را نیز به اردو دعوت کردیم. به هرحال امیدوارم فرشاد علیزاده هرچه زودتر با بهبودی کامل به اردوی تیم ملی بازگردد.


۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.