اسنوکر قهرمانی آسیا؛ برگزاری مراسم اختتامیه با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک

اسنوکر قهرمانی آسیا؛ برگزاری مراسم اختتامیه با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک
مراسم‌ اختتامیه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با حضور مقامات جهانی و آسیایی این رشته و همچنین معاون وزیر ورزش و دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مراسم اختتامیه رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد . در این مراسم همچنین «مبارک الخیارین» رئیس فدراسیون جهانی اسنوکر و «موسی النعیمی» رئیس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی مهمانان ویژه این مراسم بودند که با دعوت رسمی فدراسیون بولینگ و بیلیارد به ایران سفر کرده و ضمن حضور بازدید از رقابت ها، در این مراسم هم شرکت داشتند.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و دکتر سید مناف هاشمی مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، دکتر سید نصراله سجادی مشاور عالی رییس کمیته ملی المپیک و دکتر صدر رییس آکادمی ملی المپیک هم در این مراسم حضور داشت. در آغاز مراسم اختتامیه مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، «موسی النعیمی» رئیس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا ضمن تاکید بر میزبانی شایسته ایران، گزارشی از مسابقات ارائه کرد.

در ادامه هاشم اسکندری سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد نیز با بیان اینکه ایران افتخار میزبانی آسیایی برای پنجمین بار را داشت، گفت که شور و هیجان و کیفیت حضور شرکت کنندگان، نشان دهنده اهمیت این رقابت ها بود.

در ادامه و بعد از برگزاری برنامه های فرهنگی و نمایشی، از مدال آوران با اهدای مدال تقدیر شد. در مراسم اختتامیه از سوی هاشم اسکندری و توسط معاون وزیر ورزش از رئیس کنفدراسیون ورزش های بیلیاردی آسیا تقدیر شد سپس با اهتزاز پرچم مقدس کشورمان، سرود ملی کشورمان در محل برگزاری مراسم طنین انداز شد. رده بندی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که برای پنجمین بار به میزبانی ایران برگزار شد،

به این شرح است: رده سنی زیر ۲۱ سال ۱- احسان رمضان از پاکستان ۲- میلاد پورعلی چی ۳- تیرداد آزادی پور و «رایان رمزی» از هند بخش تیمی ۱- هند (۲) ۲- هنگ کنگ ۳- مالزی و افغانستان بخش ۶ توپ ۱- امیر سرخوش ۲- چا هو‌ مان (هنگ کنگ) ۳- «پنکاج ادوانی» و «کمال اولا» از هند

۴ تیر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.