پایان هفته نخست تور جهانی تنیس مردان با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک/لورنزو بوچی ایتالیایی فاتح این رقابت ها شد

پایان هفته نخست تور جهانی تنیس مردان با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک/لورنزو بوچی ایتالیایی فاتح این رقابت ها شد
هفته نخست رقابت های تور جهانی تنیس مردان با قهرمانی نماینده ایتالیا به پایان رسید و در مراسم اختتامیه سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان،دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون تنیس، ششمین و آخرین روز رقابت های تور جهانی تنیس در زمین های تنیس باشگاه انقلاب برگزار شد و تنیسورها در فینال بخش انفرادی به مصاف حریفان خود رفتند.
در این دیدار که با حضور سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان،دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سید شمس الدین حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی، فریده اشرف گنجویی نایب رییس فدراسیون، جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، فرشته ضرابیه نایب رییس هیات مدیره بانک سامان، روسای هیات های استان تهران بهزاد رحمانی، البرز جعفر سهرابی و مهران یاسمی قشم، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و …برگزار شد، لورنزو بوچی از ایتالیا به مصاف الکساندر استاتر از آمریکا رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ( ۳-۶ ،۷-۵ و ۴-۶ ) به سود نماینده ایتالیا به پایان رسید.
تنیسور آمریکا نائب قهرمان شد و کاران سینگ از هند و هاضم نو از سوریه نیز مشترکا سوم شدند. 
 
پیش از این با برگزاری فینال دونفره تیم ایگور آگفانوو از روسیه و لوماکین از قزاقستان با برتری ۶-۷ و ۳-۶ مقابل اریک ارتونیان و دنیل ابراهیموف از روسیه قهرمان شدند.
 
در مراسم اختتامیه از سینا مقیمی تنیسور خوب کشورمان‌که موفق شد به جمع هشت نفر برتر صعود کند، با اهدای جایزه ویژه ای تقدیر شد، همچنین از سوی حمید سجادی مبلغ پنجاه میلیون تومان به سینا مقیمی اهدا شد.
 
در جدول اصلی این رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای ایران ، آفریقای جنوبی ، قزاقستان ،فرانسه ، ایتالیا،روسیه ، هند ، برزیل ، ترکیه ، صربستان ، آمریکا ،الجزایر ، بلاروس و سوریه حضور داشتند و در نهایت این رقابت ها امروز با و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.
 
 
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.