پرواز آزمایشی برای تست پخش زنده در طول پاریس 2024

پرواز آزمایشی برای تست پخش زنده در طول پاریس 2024

شرکت خدمات پخش المپیک  به عنوان بخشی از مراحل آمادگی خود برای برگزاری و پخش زنده پاریس 2024، پروازهای آزمایشی را بر فراز پایتخت فرانسه انجام خواهد داد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته بین المللی المپیک، هواپیماها و هلیکوپترها با کمک موتور سیکلت زمینی به آسمان خواهند رفت. این پروازها در ارتفاع بالای 450 متر، بین ساعت 10 صبح تا 16:30 و مجددا از ساعت 21 تا 22:45 انجام می شود. شرکت خدمات پخش المپیک  درنظردارد زوایای فیلم‌های هوایی خود را که بخش مهمی از پوشش پاریس 2024 خواهد بود، بررسی نماید و از این پروازها برای گرفتن عکس های آزمایشی از اماکن المپیک و بناهای تاریخی معروف پاریس استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از دلایل انجام این پروازها، آزمایش فعالیت و اتصال درست کانال های انتقال رادیویی بین هلیکوپترها و ایستگاه های پذیرش زمینی خواهدبود.  پروازها نزدیک به مکان‌های شاخص از جمله برج ایفل، نوتردام، شانزه‌لیزه، ساکر-کور و مولن روژ خواهند بود. از تروکادرو، Les Invalides، Rue de Rivoli و باغ های لوکزامبورگ نیز بازدید می شود.
میادین ورزشی که قرار است در آن پرواز شود شامل پارک دو پرنس، آکور آرنا، شاپل آرنا و رولان گاروس خواهد بود، جایی که مسابقات آزاد فرانسه در حال حاضر در آن برگزار می گردد. این پروازها همچنین مسیرهای مسابقه را برای رویدادهای فضای باز در پاریس، مانند ماراتن، دنبال خواهند کرد. معمولاً ممنوعیت چنین پروازهایی بر فراز مرکز پاریس وجود دارد، اما در این خصوص استثنا قائل شده است. در بیانیه پلیس آمده است: "ساکنین پاریس ممکن است هلیکوپترها را بر فراز پایتخت بشنوند و ببینند".

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.