مهدی حیدری: اجرای طرح «بیمه ورزش» گام بزرگی برای موفقیت های آینده ورزش است

مهدی حیدری: اجرای طرح «بیمه ورزش» گام بزرگی برای موفقیت های آینده ورزش است
رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی اقدام وزیر ورزش برای به نتیجه رسیدن طرح «بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور» را تاریخی عنوان کرد و گفت که این اقدام، گام بزرگی جهت تضمین موفقیت نمایندگان ورزش ایران در رویدادهای آینده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی، پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور مبنی بر حمایت جامع از اصحاب ورزش کشور و در راستای اجرای برنامه‌ها و اهداف حمایتی و بیمه‌ای و همچنین تأکیدات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر به ثمر رساندن پوشش واقعی بیمه موردنیاز این گروه از جامعه با هدف پوشش همزمان بیمه شدگان در بیمه‌های حوادث، عمر، فوت، نقص عضو و تأمین هزینه‌های درمانی آنان، طرح «بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور» به مرحله اجرا رسید. 
 
مهدی حیدری رئیس فدارسیون نجات غریق و غواصی با ابراز خرسندی از این طرح آن را اقدامی آینده دار از سوی وزیر ورزش عنوان کرد و گفت: بیمه و تامین هزینه های درمان، مطالبه به حق جامعه ورزش و به ویژه ورزشکاران بود که سال ها مورد غفلت قرار گرفت اما با پیگیری مستمر مسئولان وقت در وزارت ورزش و همراهی دولت این مهم محقق شد. 
 
وی تاکید کرد: اینکه وزیر ورزش، خود از قهرمانان ورزش به حساب می آید و با یک پیشینه کاملا ورزشی متصدی وزارت ورزش شده است در پیگیری مجدانه این خواسته قدیمی و همیشگی و به نتیجه رسیدن آن، تاثیر مستقیم و مثبت داشته است. قطعا دکتر حمید سجادی به عنوان یک قهرمان آسیایی و جهانی نسبت به دغدغه های ورزشکاران و تاثیر فاکتور مهمی مانند «بیمه حوادث ورزشی و درمان» بر روی عملکرد آنها اشراف کامل داشته و دارد و همین مسئله تاثیر زیادی در اولویت قرار گرفتن خواسته همیشگی جامعه ورزش و تحقق آن داشت. 
 
رئیس فدراسیون نجات غریق با تاکید بر اینکه به زودی تاثیر مثبت این اقدام آینده دار در جامعه ورزش و توسط ورزشکاران نمایان خواهد شد، تصریح کرد: بدون شک یکی از دلایل موفقیت ورزشکاران خیلی از کشورهای پیشرفته، خیال آسوده و بدون دغدغه آنها بابت پاسخگویی به همین خواسته های به حق‌شان است و اینکه از بدو ورود به ورزش قهرمانی، تشویش ذهنی و روانی بابت نیازهای اولیه مانند بیمه ندارند و بدون دلواپسی از این بابت فقط متمرکز روی تمرینات و آماده سازی‌شان هستند. حالا و از این پس، با درایت به جا و اندیشمندانه وزیر ورزش، ورزشکاران ایران هم می توانند بدون دغدغه از این بابت فقط روی آماده سازی خود و نتیجه گیری در رویدادها متمرکز شوند. 
 
حیدری تاکید کرد: اجرای طرح  «بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور» گام بلندی در راستای موفقیت و نتیجه گیری بیشتر و بهتر نمایندگان ورزش ایران در میادین مختلف بود. به زودی نتیجه این اقدام تاریخی که با پیگیری وزیر ورزش به نتیجه رسید را در رویدادهای مختلف و با عملکرد بهتر نمایندگان ورزش ایران را خواهیم دید.
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.