دست و دلبازی چینی ها برای مسافرین بازیهای آسیایی

دست و دلبازی چینی ها برای مسافرین بازیهای آسیایی

کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو اعلام کرده است که یک میلیون بسته رایگان برای مسافرین بازیهای آسیایی بصورت هدیه اهدا می‌کند که مزایای بالقوه سفر را برای بازدیدکنندگان بازی‌های آسیایی و بازی‌های پارا آسیایی ارائه خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از گلوبال تایمز، هر بسته هدیه شامل یک گذر عبور رایگان هفت روزه مترو هانگژو، بلیط رایگان جاذبه های گردشگری و یک کارت تلفن با شارژ پیش پرداخت به ارزش 100 یوان است. شرکت کنندگان همچنین فرصت دارند100 هزار بلیت رایگان برای بازی های آسیایی در طرحی که توسط آژانس دولتی گردشگری و فرهنگ هانگژو راه اندازی شده است، برنده شوند. بازدیدکنندگان خارج از کشور می توانند از طریق وب سایت رسمی گردشگری و فرهنگ هانگژو ثبت نام نمایند بازدیدکنندگان خارج از کشور می توانند از طریق وب سایت رسمی گردشگری و فرهنگ هانگژو ثبت نام کنند و سپس از طریق ایمیل به برندگان اطلاع داده خواهد شد.
بازدیدکنندگان هنگام ورود به هانگژو، می‌توانند با دانلود اپلیکیشن Alipay، این مزایا را فعال کنند تا کد QR بازی‌های آسیایی با عنوان One Pass را به صورت رایگان به مترو و جاذبه‌های گردشگری در دست داشته باشند. این ابتکار جهانی با هدف افزایش تجربه گردشگران در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی 2022، که ابتدا قرار بود در سال گذشته برگزار شود و به دلیل پروتکل‌های سختگیرانه کووید19 در چین به مدت 12 ماه به تعویق افتاد؛ جهت رفاه گردشگران و افزایش سطح بازدید از کشور چین طراحی شده است. هانگژو، دومین شهر بزرگ دلتای یانگ تسه پس از شانگهای با جمعیتی نزدیک به 12 میلیون نفر، پایتخت باستانی با زیبایی های طبیعی خیره کننده و میراث تاریخی است. این شهر همچنین به عنوان یک رهبر ملی برای توسعه اجتماعی-اقتصادی و مرکز نوآوری فناوری دیجیتال شناخته می شود.

۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.