مسابقات بزرگ روئینگ مسکو؛ ۳ برنز دیگر به مدال‌های ایران اضافه شد

مسابقات بزرگ روئینگ مسکو؛ ۳ برنز دیگر به مدال‌های ایران اضافه شد
با کسب ٣ مدال برنز فاطمه مجلل، امیرحسین محمودپور و چهارنفره بانوان در مواد اسپرینت، جمع مدال‌های ایران به ۱ نقره و ۵ برنز رسید.
به گزارش روابط‌عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات بزرگ روئینگ مسکو عصر روزگذشته در روسیه ادامه پیدا کرد.
ورزشکارانی از کشورهای بلاروس، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، صربستان، ارمنستان و ایران در قالب ۲۵ تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند. در ادامه این مسابقات ملی‌پوشان ایران در رقابت مقدماتی و فینال روئینگ اسپرینت بانوان و آقایان به مصاف حریفان رفتند.
فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره ۵٠٠ متر بانوان ابتدا در گروه اول دور مقدماتی دوم شد و به فینال راه یافت و در فینال با دو رقیب روسی، دو رقیب بلاروسی و نماینده قزاقستان روبه‌رو شد و در پایان با زمان ۱:۵۳.۶۵۰ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال برنز شد.
 
امیرحسین محمودپور در روئینگ تک‌نفره ۵٠٠ متر مردان ابتدا در دور مقدماتی در رده نخست گروه اول مقدماتی قرار گرفت و در مسابقه فینال در رقابت با ۵ رقیب از روسیه، قزاقستان و بلاروس با زمان ١:٣٨.٨١٠ دقیقه در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز به دست آورد.
 
در روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن بانوان تیم ایران با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و مریم امیدی‌پارسا در رقابت با ۲ حریف از روسیه و ۲ حریف از بلاروس با زمان ١:٣٨.۴٠۵ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد.
 
بر این اساس در پایان رقابت نمایندگان کشورمان در شصت‌ودومین دوره مسابقات بزرگ روئینگ مسکو، ١ مدال نقره و ۵ مدال برنز توسط ورزشکاران ایرانی به دست آمد.
۱۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.