نشان افتخار به OCA بعنوان "برترین غرفه" در نمایشگاه بین المللی واردات چین

نشان افتخار به OCA بعنوان "برترین غرفه" در نمایشگاه بین المللی واردات چین
شورای المپیک آسیا در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی واردات چین (China Import Expo)که نوامبر گذشته در شانگهای برگزار شد، به عنوان "غرفه برتر Top Exhibitor " معرفی شد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از شورای المپیک آسیا، OCA توسط نمایشگاه بین‌المللی واردات چین به دلیل نمایش و تلاش آنها برای ارتقای نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو چین که از 23 سپتامبر تا 8 اکتبر 2023 برگزار می شود، گواهی افتخار دریافت کرده است.
خبر این جایزه توسط معاون دبیرکل کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو، مائو جنهونگ، طی بیانیه‌ای به تاریخ 2 مارس 2023 به حسین المسلم، مدیر کل OCA منتقل شد. آقای مائو که همچنین مدیر دفتر اجرایی کمیته برگزاری بازی های آسیایی است، اظهارداشت: "در نوامبر 2022، با حمایت OCA، توانستیم با موفقیت نمایشگاهی را در مورد بازی های آسیایی هانگژو در پنجمین نمایشگاه بین المللی واردات چین برپا کنیم. آخرین پیشرفت‌ها را در زمینه آمادگی برای بازی‌های آسیایی ارائه کردیم که به افزایش دامنه آن در سطح بین‌المللی کمک کرد. با تشکر از موفقیت این نمایشگاه، خوشحالیم تا به اطلاع شما برسانیم که در فوریه 2023، OCA به عنوان یکی از ده غرفه برتر ارتباطات در رده کالاها و رویدادهای ورزشی در اکسپو معرفی شد. این جایزه بزرگی است که به ترویج بازی‌ها کمک می‌کند و ما قصد داریم این گواهی را در موزه بازی‌های آسیایی هانگژو به نمایش بگذاریم". پنجمین نمایشگاه بین المللی واردات چین از 5 تا 10 نوامبر 2022 در مرکز اقتصادی چین شهر شانگهای برگزار شد و پذیرای شرکت کنندگانی از 145 کشور منطقه و سازمان های بین المللی بود. 
 
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.