پیشکسوت هندبال ایران: در بخش بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردیم

پیشکسوت هندبال ایران: در بخش بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردیم

پیشکسوت هندبال ایران می‌گوید در بخش بانوان پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و حتی فکر می‌کنیم بانوان بیشتر از آقایان پیشرفت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال؛محسن اخگر پیشکسوت هندبال ایران با اشاره به حرکت رو به رشد هندبال ایران طی سال‌های اخیر اظهار کرد: تیم های ملی هندبال کشور ما پیشرفت داشته است اما باز هم جا دارد که پشرفت کند. فدراسیون هندبال طی چند سال اخیر یکی از بهترین عملکردها را داشته است و انشاالله بتوانیم در ادامه راه بیشتر از پیش پیشرفت کنیم. در بخش بانوان پیشرفت بسیار خوبی داشتیم و حتی من فکر می‌کنیم بیشتر از آقایان پیشرفت کردند.

وی افزود: تیم‌های ملی نوجوانان ما که در مسابقات مختلف حضور پیدا کردند، می‌توانند پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی بزرگسالان باشند. اگر بتوانیم این راه را ادامه دهیم و بازیکنان دیگری را در بخش نونهالان، نوجوانان و جوانان پرورش دهیم، در آینده نزدیک یک تیم هندبال خوب و جوان در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

اخگر در پایان عنوان کرد: هندبال یک سیر صعودی را طی کرده اما نباید فراموش کنیم، همانطور که ما پیشرفت می‌کنیم، تیم‌های دیگر نیز پیشرفت می‌کنند. کشورهایی مانند ژاپن، چین و بحرین در رشته هندبال سرمایه‌گذاری کردند و پیشرفت زیادی داشتند. اگر می‌خواهیم از این تیم‌ها عقب نیافتیم، باید نسبت به سال‌ گذشته با برنامه‌ریزی بهترو پیشرفت بیشتر، نباید در آسیا خودمان را از این تیم‌ها عقب ببینیم تا بتوانیم با آن‌ها مقابله کنیم. پیشرفت ما همراه با پیشرفت تیم‌های دیگر در آسیا همراه بوده، بنابراین در آینده کار بسیار سختی خواهیم داشت.

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.