با حضور نایب رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ نخستین نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی

با حضور نایب رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛ نخستین نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی
نخستین نشست اعضای کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی، عصر روز گذشته در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست دکتر سید مناف هاشمی که ریاست این جلسه را بر عهده داشتند با تقدیم احکام  اعضای کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در خصوص اهداف، وظایف و ماموریت های مربوطه توضیحاتی بیان کرد.

وی افزود: کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی به لحاظ ترکیب اعضاء و شرح وظایف می تواند در زمینه های تدوین برنامه 5 ساله و  نیز برگزاری همایش و سمینارهای مرتبط در راستای منشور المپیک و انتظارات NOC  ها کمک های شایان توجهی به کمیته ارائه دهد.
وی همچنین ادامه داد: این کمیسیون می تواند با اتخاذ راهبردهای کلیدی و کار روی محورها و شناسایی چالش های کمیته، نسبت به تدوین یک برنامه استراتژیک و نیز بررسی اشکالات احتمالی که در اساسنامه وجود دارد، نظرات و پیشنهادات مشورتی خود را به ارکان کمیته ارائه کند که این نظرات مشورتی در انجام امور اجرایی قطعا راه گشا خواهند بود.
در ادامه نشست محمد حسن پاسوار (رئیس کمیسیون) و سایر اعضاء به بحث و تبادل نظر و بیان نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت های گذشته کمیسیون و تقویم زمانی پرداختند.

 

کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی

 
در نشست کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته و مسئول هماهنگی و نظارت بر کمیسیون ها، دکتر محمد حسن پاسوار رئیس کمیسیون، دکتر محمدرضا داورزنی، دکتر مهرزاد حمیدی، دکتر مهدی میرحسینی، دکتر مهدی مرتضوی، دکتر حسین اجاقی، دکتر سید عبدی افتخاری، دکتر علی محمدزاده، دکتر زهرا تسلیمی، مهدی منوری به عنوان عضو و مرتضی کوهی دهکردی دبیرکمیسیون حضور داشتند.
 
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.