اردوی تیم ملی بسکتبال از ۲۱ بهمن در تهران آغاز می شود

اردوی تیم ملی بسکتبال از ۲۱ بهمن در تهران آغاز می شود

سعید ارمغانی از تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال از ۲۱ بهمن ماه در تهران خبر داد و گفت قبل از پنجره ی آخر انتخابی جام جهانی در ژاپن هم اردو داریم تا با آمادگی خوبی در این پنجره ی مهم و سرنوشت ساز شرکت کنیم .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال؛سعید ارمغانی پیرامون فرایند آمادگی تیم ملی بسکتبال برای رویارویی با ژاپن و چین در پنجره آخر  انتخابی جام جهانی گفت : تمرینات تیم ملی از ۲۱  بهمن ماه در تهران آغاز می شود و بعد از یک هفته تمرین قرار است به ژاپن سفر  کنیم تا دو  جلسه تمرینی هم در آن کشور داشته باشیم .

او از بازی تدارکاتی در اردوی ژاپن خبر داد و تصریح کرد : تلاش ما این است که در اردوی ژاپن و قبل از رویارویی با دو حریف در پنجره آخر جام جهانی ، یک بازی تدارکاتی هم حتما داشته باشیم تا با شرایط بهتری در مسابقات حضور پیدا کنیم .

سعید ارمغانی در خصوص وضعیت حامد حدادی گفت : این بازیکن مستقیم از چین به اردوی ژاپن می آید و تمرینات خود را از آنجا با تیم  ملی خواهد داشت .

سرمربی تیم ملی تصریح کرد : بعد از بازی چهارم اسفندماه مقابل ژاپن بلافاصله به هنک کنگ اعزام می شویم تا بازی با چین را در این کشور  سپری کنیم .

۱۴ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.