دبیر کل کمیته ملی المپیک خبر داد:حمایت از فدراسیون هایی که بیشتر ازسقف تعیین شده نیاز به بودجه دارند

دبیر کل کمیته ملی المپیک خبر داد:حمایت از فدراسیون هایی که بیشتر ازسقف تعیین شده نیاز به بودجه دارند

سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان هشتمین نشست هیات اجرایی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز و ابراز امیدواری برای تحقق اتفاق خوب در نتیجه بازی فردا اظهار داشت: در ابتدای نشست ، گزارشی توسط  بنده و خزانه دار کمیته ارائه شد که به ذکر جزییات پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیونهای ورزشی پرداخته شده بود، ابهاماتی در خصوص تعهدات مدیریت قبلی مطرح بود که گزارش شفاهی مطرح شد که نشان‌دهنده عدم ابهام در اسناد مالی مدیریت قبلی بود طبیعی است بعضی اسناد توراهی و پاداش های قونیه،المپیک و پارالمپیک و سایر اسناد در حدود 17تا18میلیارد تسویه و بموقع پرداخت گردید.
سخنگوی کمیته ملی المپیک با اشاره به بازیهای آسیایی و المپیک پیش رو  از تمرکز هیات اجرایی برای کسب نتایج مورد قبول در این دو رویداد خبر داد و افزود : در این دوره دنبال تحولات جدید هستیم و  به همین منظورحمایت همه جانبه ای از فدراسیون ها به خصوص فدراسیونهای المپیکی خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در این نشست  آقای پاکدل به عنوان سرپرست آکادمی ،گزارش مفصلی از چالش ها و  مسائل مختلف مطرح کردند که مورد اقبال قرار گرفت، مسائلی همچون ساختمان آکادمی  که  تقریبا مربوط به  سی سال پیش است و باید در شان جامعه ورزش و قهرمانان عزیز با تکنولوژی روز مجهز شود، این مجموعه به عنوان محل آماده سازی تیم های ملی برای المپین ها برای کسب نتایج بهتر خواهد بود  که نیازمند ایجاد تغییرات و تحولات اساسی می باشد .
دبیرکل کمیته ملی المپیک افزود : برای ۵ کمیسیون گزینه‌هایی پیشنهاد شد که از این میان خانم مهین فرهادی زاد بعنوان رئیس کمیسیون بانوان ، آقای دکتر نوروزی  به عنوان رئیس کمیسیون پزشکی و عبدالحمید احمدی برای کمیسیون رسانه با نظر هیات اجرایی انتخاب شدند .  
وی همچنین با اشاره به بخشی از صحبت های مالی مطرح در این نشست گفت: در مورد برخی فدراسیون های المپیکی بحث هایی شد، این فدراسیون ها بیشتر از سقف بودجه به منابع مالی برای حضور در میادین نیاز دارند، در این نشست در مورد این فدراسیون ها بحث و مصوب شد که فدراسیونهای المپیکی که نیاز مالی خارج از سقف دارند به تشخیص رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک شناسایی و کمک مالی لازم به این فدراسیون ها صورت بگیرد.
هاشمی تصریح کرد:اعضای هیات اجرایی همچنین در خصوص حمایت از پیشکسوتان در عرصه قهرمانی و المپین‌ها رای مثبت دادند و مقرر شد در صورت نیاز به قهرمانانی که نیازمند حمایت هستند در حد توان کمک های لازم صورت پذیرد .
دبیرکل کمیته ملی المپیک  در خاتمه گفت : آقای محسن بیرانوند هم به عنوان رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی انتخاب شدو ما تیم خود را کامل کردیم. بعد ازپایان جام جهانی فوتبال ، جلسات را برای بازی های آسیایی و المپیک  پیش رو با حضور وزیر  محترم ورزش ادامه می دهیم .

۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.