والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ آقاجانی: در دیدار با تایلند به دنبال صعود به عنوان سرگروه هستیم/ لام: توان عبور از دفاع ایران را نداشتیم

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا؛ آقاجانی: در دیدار با تایلند به دنبال صعود به عنوان سرگروه هستیم/ لام: توان عبور از دفاع ایران را نداشتیم

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو گفت: در مسابقه با تایلند یک به دنبال سرگروهی در صعود به مرحله یک هشتم نهایی هستیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو در نخستین مسابقه روز دوم رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا امروز(سه شنبه 24 آبان) به مصاف هنگ کنگ یک رفت و دو بر صفر به پیروزی رسید.

علیرضا آقاجانی پس از کسب دومین پیروزی اظهار کرد: خداراشکر بازی به بازی با بهمن سالمی هماهنگ‌تر می‌شویم. دیدار با هنگ‌کنگ سخت نبود و نسبت به حریف شناخت خوبی داشتیم. خوب آنالیزش کردیم. روی نقاط قوت و ضعف کار کردیم و راحت تر بازی کردیم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران در مورد مسابقه روز بعدشان توضیح داد: دیدار بعدی ما با تایلند یک است و سرگروهی برایمان بسیار اهمیت دارد این تیم از رنکینگ خوبی برخوردار است و امیدوارم با آنالیز خوب پیروز شده و برای سرگروهی برویم. در مراحل حذفی هم موفق باشیم تا یکی از سکوها را برای خود کنیم و به امید خدا قهرمان شویم.

کیفانگ لام بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی هنگ کنگ یک هم گفت: بازی خیلی خوب بود و ایران اکثر حمله‌های ما را با دفاع خنثی کرد. توان عبور از دفاع ایران را نداشتیم و شکست خوردیم.

وی افزود: هدف ما از حضور در این مسابقات صعود به جمع 16 تیم پایانی است البته سعی می کنیم از آن هم عبور کرده و به جایگاه بهتری برسیم اما هدف اولیه‌مان عبور از این مرحله و صعود به مرحله بعد است.

۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.