عزیزی: پدل به فدراسیون تنیس واگذار شد؛ از تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت بهره خواهیم برد

عزیزی: پدل به فدراسیون تنیس واگذار شد؛ از تمام ظرفیت‌ها برای موفقیت بهره خواهیم برد

رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت رشد و ارتقای این فدراسیون گفت: با موافقت وزارت ورزش و جوانان، رشته پدل از این پس تحت پوشش این فدراسیون فعالیت خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، داود عزیزی با اشاره به نشست‌های تخصصی و برگزاری جلسات متعدد تاکید کرد: بعد از بررسی‌های صورت گرفته و با اشاره به ماهیت این رشته، چندی پیش درخواستی را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کردیم که بعد از بررسی‌های صورت‌ گرفته، رشته پدل به فدراسیون تنیس واگذار شد.
وی ادامه داد: بدون شک تاکنون برای این رشته زحمات و تلاش‌های بسیاری صورت گرفته که باید از همه افرادی که در این حوزه گام برداشته‌اند تشکر کرد، هدف ما ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته در ایران و همچنین اعزام‌های مکرر و مطرح شدن بازیکنان شاخص ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی و برون مرزی است و در این راه از تمام نیروها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده خواهد شد.
رئیس فدراسیون تنیس در پایان خاطر نشان کرد: هدف همه ما موفقیت در راهی است که با خرد جمعی و کار تخصصی در آن قدم گذاشته‌ایم و از هر فکر و تخصصی که ما را در این راه همراهی کند، بدون شک استفاده می کنیم.

۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.