پورکاشیان:گرفتن مدال در گوانگژو سخت تر ازدوحه است

پورکاشیان:گرفتن مدال در گوانگژو سخت تر ازدوحه است
با توجه به تغییر و تحولات در نحوه برگزاری مسابقات شطرنج ، باید گفت گرفتن مدال در بازیهای گوانگژو سخت تر از دوحه است.

آتوسا پورکاشیان، استاد بزرگ شطرنج جهان و قهرمانی بانوان بزرگسالان آسیا با اعلام این مطلب با سایت کمیته ملی المپیک گفت :با توجه به حضور چین و هند نمی توان زیاد بر روی مدال طلا و نقره حساب کرد ولی اگر بچه ها همت کنند خواهیم توانست در قسمت تیمی مدال برنزمان را تکرار کنیم. البته با توجه به برخی تغییر و تحولات در نحوه برگزار مسابقات  ممکن است این شانس کمتر از دوحه باشد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا قهرمانی شما در بخش انفرادی می تواند این نوید را در دل علاقه مندان به وجود بیاورد که در انفرادی هم می توان مدال گرفت اظهار داشت:البته این درست است که تاکنون  شطرنج بازان ما تنها در قسمت تیمی موفق به کسب مدال برنز و یا نقره شدند امام بخش رقابتهای انفرادی چیز دیگری است چرا که ممکن است ما با چند ورزشکار هندی یا چینی روبرو شویم که در این صورت کار خیلی سخت می شود.
پورکاشیلان ادامه داد: البته اگر اردو های خوبی داشته و بچه ها از لحاظ روحی و وروانی برای مسابقه آماده باشنمد می توانیم هم در تیمی مدال بگیریم هم در انفرادی .
قهرمان شطرنج بانوان آسیا در خاتمه تصریح کرد:تغیردر نحوه برگزاری مسابقت کار ما را برای کسب مدال در گوانگژو سخت می کند و به همین دلیل باید از هم لکنون بفکر  رودررو شدن با حریفان باشیم.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.