تمدید اردوی تیم ملی روئینگ تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

تمدید اردوی تیم ملی روئینگ تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا
آخرین اردوی تیم ملی روئینگ تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون قایقرانی اردوی تیم ملی روئینگ در بخش بانوان، آقایان و جوانان آقایان به میزبانی دریاچه مجموعه آزادی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ تمدید شد. این مسابقات به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد.

این اردو تا ۳ آذر ادامه خواهد داشت و پس از پایان، تیم ملی ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی تایلند خواهد شد.

افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، محمدعلی قرائت مربی، هما خاتمی و فرزین رضایی کمک مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی بانوان، دکتر محمد فشی مشاور بدنساز بانوان، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، زینب نوروزی و مهسا جاور از زنجان، کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از همدان و نازنین ملایی از گیلان در بخش بانوان و شیرزاد قادری از کردستان، امیرحسین محمودپور از گیلان و حمیدرضا رضوانی از تهران در بخش آقایان و امیررضا عبدالی از تهران و ابوالفضل سطوتی از گیلان در بخش جوانان آقایان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.