رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین:تیم ملی والیبال نشسته ایران از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم ها هستند

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین:تیم ملی والیبال نشسته ایران از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم ها هستند
اسبقیان گفت: برجستگی تیم ملی والیبال نشسته ایران به لحاظ فنی در مقایسه با حریفان جهانی مشهود است.
 
 
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛اسبقیان رئیس فدراسیون بعد از صعود تیم ملی والیبال نشسته مردان به مرحله دوم مسابقات جهانی بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران ۳ پیروزی با قدرت در مرحله مقدماتی داشت. تیم ایران بعد از شکست دادن تیم های عراق، قزاقستان و کرواسی حالا باید با تیم ژاپن در دومین مرحله مسابقات روبرو شود.
 
او ادامه داد: تیم ملی والیبال نشسته آقایان ایران دو ویژگی بسیار مهم دارد. ویژگی نخست این تیم به تکنیک فردی بازیکنان مربوط می شود. واقعیت این است که بازیکنان ایران از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر از بقیه تیم ها هستند و این موضوع در مسابقات نمود یافته است.
 
اسبقیان افزود: ویژگی بعدی تاکتیک تیم ملی است که به عملکرد خوب سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی بر می گردد. ما با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک اردوهای منظمی داشتیم. این اردوها تعطیل نشد و تیم با آمادگی کامل در این دوره به مسابقات جهانی اعزام شد. امیدواریم که بتوانیم بعد از شکست دادن تیم‌ها به فینال مسابقات راه یافته و از عنوان قهرمانی خود در جهان دفاع کنیم.
۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.