توصیه وادا به کمیته بین المللی پارالمپیک برای تست پیش از بازی

توصیه وادا به کمیته بین المللی پارالمپیک برای تست پیش از بازی
کمیته بین المللی پارالمپیک توسط تیم ناظر مستقل آژانس جهانی ضد دوپینگ توصیه شده است تا یک برنامه آزمایشی خاص قبل از بازی برای رویدادهای پارالمپیک آینده ایجاد کند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  اسپرت ادیکت، تیم IO متشکل از کارکنان WADA و دیگر متخصصان ضد دوپینگ در گزارش خود از پارالمپیک زمستانی پکن 2022 این توصیه را ارائه کرده است. در طول بازی‌ها، تیم IO به طور روزانه از اماکن بازدید می‌کند تا نحوه اجرای عناصر برنامه ضد دوپینگ را درنظرداشته باشد این تیم پنج نفره به رهبری شفق حسینلی، رئیس آژانس ملی مبارزه با دوپینگ آذربایجان، سپس برای بررسی گزارش‌های خود و شناسایی هرگونه مشکل یا نقاط بهبود احتمالی تشکیل جلسه خواهند داد. 
حمل و نقل و نگهداری از نمونه ها، آنالیز نمونه در آزمایشگاه و انتخاب ورزشکار، اطلاع رسانی و مراحل جمع آوری نمونه از دیگر مواردی بود که توسط تیم IO مورد بررسی قرار گرفته است. در مجموع 16 توصیه توسط تیم IO در گزارش 42 صفحه ای خود بیان شده است. از جمله پیشنهادات برای IPC بمنظور توسعه "برنامه آزمایشی خاص قبل از بازی" برای پارالمپیک ها و رویدادهای آینده ارائه گردیده است. 
 
۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.