سرپرست تیم ملی هندبال بانوان: بازی‌های دشواری در قهرمانی آسیا در پیش داریم

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان: بازی‌های دشواری در قهرمانی آسیا در پیش داریم

تیم ملی هندبال بانوان ایران این روزها با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق یزد تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا دنبال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون هندبال؛ محبوبه دهقان سرپرست تیم ملی بانوان در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی پیش از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی اظهار کرد: اردوها و تمرینات تیم ملی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ادامه پیدا می‌کند و مرحله بعدی اردوهای تیم ملی بانوان 19 آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط ایده‌آلی داریم، امیدوارم این روند ادامه پیدا کند تا در نهایت به آمادگی کامل دست یابیم.
وی افزود: در رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های هند، ازبکستان، استرالیا و کره جنوبی هم‌گروه هستیم. بازی‌های سخت و مهمی پیش‌رو داریم. تیم ملی بانوان کشورمان پیش از این نیز با این تیم‌ها به رقابت پرداخته اما ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا دست پر از این مسابقات بازگردیم.
سرپرست تیم ملی هندبال بانوان کشورمان بیان کرد: تیم سنگ آهن بافت یزد سال گذشته موفق به کسب عنوان نخست رقابت‌های نوجوانان و جوانان و مقام دوم مسابقات نونهالان شد. بر همین است و با توجه به توجه ویژه‌ای که به رشته هندبال در این باشگاه وجود دارد، تصمیم گرفتیم تا به عنوان اسپانسر و حامی تیم ملی بانوان در این رویداد حاضر شویم.
نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان آسیا از سوم تا سیزدهم آذرماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی، ازبکستان و هند هم‌گروه است.
برنامه دیدارهای ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
پنجشنبه ۳ آذر / ایران – هند
جمعه ۴ آذر / ایران – ازبکستان
یکشنبه ۶ آذر / ایران – استرالیا
چهارشنبه ۹ آذر / ایران – کره‌جنوبی
پس از پایان مرحله گروهی در مرحله نیمه‌نهایی، تیم اول گروه A به مصاف تیم دوم گروه B و تیم دوم A به مصاف تیم اول گروه B خواهد رفت.
همچنین تیم سوم گروه A به مصاف تیم چهارم گروه B می‌رود و تیم چهارم گروه A به مصاف تیم سوم گروه B می‌رود  تا در ادامه جایگاه‌های پنجم تا هشتم مشخص شوند.
تیم‌های پنجم دو گروه نیز برای تعیین جایگاه نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.
در این مسابقات ۵ تیم برتر سهمیه حضور در رقابتهای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد

۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.