نشست اضطراری پیرامون برنامه های فرهنگی پاریس 2024

نشست اضطراری پیرامون برنامه های فرهنگی پاریس 2024
 
ریما عبدالمالک، وزیر فرهنگ فرانسه، با ابراز نگرانی از لغو جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی به دلیل نزدیک بودن به بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس 2024، برگزاری اجلاس اضطراری را درخواست کرده است. 
به گزارش  روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از فرانس اینفو، نگرانی در این زمینه وجود دارد که تعداد نفرات امنیتی و پلیس کافی برای پوشش بازی ها و رویدادهای فرهنگی متعدد در سراسر کشور وجود نداشته باشد. جرالد دارونین، وزیر کشور، نگرانی خود را در این زمینه نیز اعلام کرده است.  پس از اینکه صحنه های آشفته ای که در اوایل سال جاری در پاریس در فینال لیگ قهرمانان اروپا خدشه دار شد، امنیت تبدیل به یک موضوع کلیدی در ساختار پاریس 2024 شده است. 
دارونین در این خصوص اظهارداشت: "نکته مهم... همچنین لغو یا به تعویق افتادن همه رویدادها در فرانسه است که به واحدهای نیروی متحرک نیاز دارند و از نظر تعداد پلیس نیاز به حضور بسیار قویتر خواهدبود. نشست پیشنهادی عبدالمالک قرار است با حضور رهبران بزرگترین جشنواره ها و اتحادیه های فرانسوی که نماینده آنها هستند، از جمله Prodiss، Syndeac و Profedim برگزار شود. وزیر کشور اعلام کرده است که "تعطیلات" پلیس و ژاندارم ها را در تلاش برای برگزاری جشنواره ها لغو خواهدکرد. 
 
۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.