رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان؛گوانگژو تجربه ای برای رقابت های جام جهانی خواهد بود

رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان گفت: با تمام توان برای رقابت های جام جهانی فوتبال که در خرداد ماه سال 90 برگزار می شود، به تمرین و کسب آمادگی می پردازیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ امین الله مانی افزود: فوتبال هفت نفره ما در سال 2005 در مسابقات مالزی قهرمان آسیا شد . همچنین عنوان نایب قهرمانی جهان و عنوان سومی پارالمپیک 2008 پکن را نیز دارد بنابراین قهرمانی گوانگجو دور از دسترس نیست.
الله مانی در ادامه تصریح کرد: هدف اصلی ما رسیدن به فینال پارالمپیک 2012 لندن است چراکه بازیکنان ایرانی استحقاق بهترین ها را دارند.
وی در خصوص مرحله نخست اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره اظهار داشت: در این اردو دو فاکتور تثبیت کلاسبندی پزشکی ورزشکاران و انجام تست های آمادگی جسمانی مدنظر ما بود.
 رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان با اشاره به حذف دوازده بازیکن از لیست اردوی نخست تأکید کرد: ما سی نفر از بهترین های فوتبال هفت نفره را در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب کردیم و نهایتاً کسانی حضورشان در اردوها تثبیت خواهد شد که از نظر کلاسبندی شرایط جسمی شان با استانداردهای جهانی مطابقت خواهد داشت.
وی اضافه کرد: از آن جا که تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان ما حریف متناسبی در کشور ندارد و ورزشکاران به دلیل پراکندگی در کشور تنها در اردوها می توانند خود را محک بزنند، در این مرحله، دو مسابقه با تیم های امید استقلال و فرخی برای بازیکنان در نظر گرفته ایم.
امین الله مانی با بیان این مطلب که استعدادهای خوبی در این عرصه وجود دارد، گفت: چنانچه برخی محرومیت ها و مشکلاتی مانند عدم وجود زمین چمن مصنوعی استاندارد برای فوتبال هفت نفره در کشور رفع شود، یقیناً استعدادهای درخشانی به عرصه ی ورزش جانبازان و معلولان قدم می گذارند.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.