بازیهای کشورهای اسلامی-قونیه؛ ؛ محمدرضا برابری: نتایج با توجه به مدت اردو خوب بود

بازیهای کشورهای اسلامی-قونیه؛ ؛ محمدرضا برابری: نتایج با توجه به مدت اردو خوب بود
محمدرضا براری مربی تیم ملی وزنه‌برداری مردان درباره عملکرد وزنه‌برداران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی گفت: فرصت کمی برای برگزاری اردوها داشتیم با این حال بچه‌ها خوب کار کردند. امروز ۶ وزن داشتیم و خوشبختانه وزنه‌برداران چندین مدال کسب کردند. خیلی خوشحالم که توانستیم نتیجه بگیریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مربی تیم ملی وزنه‌برداری مردان وی با بیان اینکه از رکورد وزنه‌برداران رضایت ندارد، ادامه داد: در مجموع وزنه‌برداران با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتند نتیجه خوبی گرفتند اما واقعیت این است که از رکوردها ناراضی هستم. مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو ماست و برای حضور در این مسابقات زمان داریم. باید در مسابقات جهانی مدال کسب کنیم. اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، رکورد مصطفی جوادی و رسول معتمدی در حد جهانی باشد و مابقی وزنه‌برداران نیاز به تمرین بیشتری دارند.

مربی وزنه‌برداری کشورمان اظهار کرد: امیدواریم فدراسیون وزنه‌برداری با سرپرستی سجاد انوشیروانی و حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرایط را برای وزنه‌برداران به گونه‌ای فراهم کنند تا در مسابقات آسیایی و جهانی به مدال‌های خوش‌رنگ برسیم. البته من به همراه سعید علی حسینی برنامه‌های خوبی برای وزنه‌برداران در نظر گرفتیم تا وزنه‌برداران به رکوردهای حدنصاب برسند.
۲۴ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.