کیکاوس سعیدی از زمین در حال احداث گلف مشهد دیدن کرد

سرپرست فدراسیون گلف روز گذشته در حاشیه جلسه رئیسان هیات گلف سراسر کشور در مشهد اززمینهای مینی گلف پارک ملت مشهد و همچنین زمین خاکی مجموعه ورزشی ثامن بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : سعیدی پنجشنبه شب در طی جلسه ای با روسای هیاتهای گلف استانها پس از تجلیل از خدمات عیسی اسحاقی رئیس سابق فدراسیون گلف ، به تشریح و بررسی تقویم ورزشی فدراسیون در سال 89 پرداخت و گفت: باید بیش از پیش تلاش کنیم تا ورزش گلف همگانی شود، باید مدارس را درگیر این ورزش کنیم و در سطح مراکز آموزش عالی و دانشگاهی نیز اقدامات موثر و خوبی را انجام دهیم.
وی همچنین به حضور جدی گلف در المپیک 2016 برزیل اشاره کرد و افزود: قطعاً این المپیک فرصت خوبی است که باید از آن استفاده کرد و به همین منظور تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در این رقابتها شرکت کنیم.
سرپرست فدراسیون گلف همچنین از زمین های مینی گلف مشهد در پارک ملت و همچنین زمین خاکی در حال احداث مجموعه ورزشی ثامن بازدید کرد و در این خصوص گفت: استاندارد سازی زمین های این رشته را در دستور کار خود قرار داده ایم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی با بیان این موضوع که مهمترین انتظار هیات گلف خراسان رضوی داشتن یک زمین مناسب و همچنین استاندارد است افزود: در راه رفع این مشکل و برای توسعه و گسترش گلف تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا هرچه سریعتر زمین گلف مشهد احداث و راه اندازی شود.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۳:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.