رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران عضو هیات اجرایی فدراسیون آسیایی بیس بال شد

رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران عضو هیات اجرایی فدراسیون آسیایی بیس بال شد

"هومن منصوریان" رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران با اخذ آرای لازم در مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیایی بیس بال به عنوان عضو هیات اجرایی این نهاد بین المللی انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیایی بیس بال با حضور نمایندگان کلیه کشورهای آسیایی به میزبانی تایوان و در شهر تایپه سیتی برگزار شد و "هومن منصوریان" رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران که برای کرسی هیات اجرایی کاندیدا شده بود، به همراه نمایندگان هنگ کنگ و فیلی پین برای اولین بار در تاریخ این ورزش در ایران صاحب این کرسی بین المللی شد.
در این مجمع "جفری کو جر" از تایوان به عنوان رییس فدراسیون آسیایی بیس بال انتخاب شد و نمایندگان کشورهای ژاپن،چین و پاکستان به عنوان نواب رییس برگزیده شدند.
فدراسیون انجمن های ورزشی و انجمن بیس بال و سافت بال ایران در ماه‌های گذشته رایزنی های مختلفی را با اعضای کنفدراسیون جهانی و فدراسیون های ملی و آسیایی بیس بال انجام داده بود و توانست صاحب این کرسی مهم و تاریخی شود که می تواند گامی بلند برای پیشرفت این رشته المپیکی در ایران باشد.
گفتنی است منصوریان همچنین فردا (دوشنبه) در نشست کنفدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال که به ریاست "ریکاردو فراکری" ایتالیایی در تایوان برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

۱۲ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.