تقدیر رییس کنفدراسیون آسیا از هاشم صیامی/ رییس فدراسیون دو و میدانی لوح تقدیر خود را به آستان قدس رضوی اهداء کرد

تقدیر رییس کنفدراسیون آسیا از هاشم صیامی/ رییس فدراسیون دو و میدانی لوح تقدیر خود را به آستان قدس رضوی اهداء کرد
در حاشیه مسابقات دوومیدانی بین المللی جام امام رضا(ع) و سفر دهلان الحمد رییس کنفدراسیون آسیا به ایران، امروز وی با اهداء لوح تقدیری از زحمات هاشم صیامی قدردای کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون دوومیدانی،دهلان الحمد رییس کنفدراسیون آسیا که برای دیدار با مسئولین ورزشی کشورمان و تماشای مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع)به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است،امروز(یکشنبه) طی مراسمی به پاس تلاش‌ها، موفقیت‌های هاشم صیامی و فعالیت‌های ارزشمند دو و میدانی ایران در دو سال اخیر ، با اهداء لوح تقدیری به رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان از وی  تقدیر کرد. 
 
رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا در این مراسم گفت:خوشبختانه با آمدن هاشم صیامی به فدراسیون ایران حرکت رو به رشدی در دو و میدانی ایران آغاز شده که من را به آینده این ورزش در کشور شما بسیار امیدوار کرده است.
 
وی افزود:متعهد می‌شوم از هیچ تلاشی در راستای حمایت از هاشم صیامی و همکاران وی در فدراسیون دو و میدانی و همچنین تسریع در پیشبرد اهداف آنها در جهت رشد و توسعه ورزش دو و میدانی در ایران دریغ نخواهم کرد.
 
الحمد خاطر نشان کرد:دو و میدانی ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد که بدون شک با حضور هاشم صیامی بر مسند آن این توانمندیها بیش از پیش خود را نشان خواهند داد.
 
گفتنی است،هاشم صیامی در انتهای این مراسم این لوح با ارزش را به آستان قدس رضوی اهداء کرد.
۹ خرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.