وبینار هم اندیشی اسپوکس کشور برگزار شد

وبینار هم اندیشی اسپوکس کشور برگزار شد

وبینار هم اندیشی روسای کمیته ها و نواب رییس اسپوکس استانها و همچنین مربیان این رشته به همراه اعضای هیات رییسه و مسئولان اجرایی این انجمن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی، این وبینار در دو مقطع جداگانه و با حضور "محمدرضا هاشم پور پاشاکی" رییس انجمن اسپوکس کشور، "مهدی میرزاییان" مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، "منوچهر محسنی" دبیر انجمن و خانم "بهاره آبستان" نایب رییس بانوان انجمن برگزار شد.
در جلسه نخست که با حضور روسا و نواب رییس کمیته های استانی برگزار شد آیین نامه تدوین شده در خصوص شرح وظایف کمیته های استانی قرائت و مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و همچنین درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، لیگ های آقایان و بانوان و اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مباحثی مطرح شد و استان اردبیل به عنوان یکی از میزبانهای مسابقات سراسری معرفی گردید.
اما در نشست آنلاین دوم هم که با شرکت مربیان اسپوکس سراسر کشور برگزار شد شیوه نامه اجرایی مربیان، تاکید بر تعامل مربیان با روسای کمیته های استانی تحت پوشش، و ارتقای فنی در استانها، ساماندهی و نظم دهی مسئولین اجرایی در کمیته ها، جلسات مستمر ماهیانه با مربیان و تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی گامهای یک تا 3 و متعاقب آن بالاترتحت بررسی قرار گرفت.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.