حضور صالحی امیری در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم فدراسیون بولینگ و بیلیارد

حضور صالحی امیری در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم فدراسیون بولینگ و بیلیارد
رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سید هادی سلطانزاده ، شهید مدافع حرم فدراسیون بولینگ وبیلیارد حضور پیدا کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد ؛ دکتر صالحی امیری در مراسم گرامیداشت سیدهادی سلطانزاده شهید فدراسیون بولینگ و بیلیارد ضمن قدردانی از بانیان این مراسم بیان کرد: قدردانی می کنیم از بانیان این مجلس خصوصا هاشم اسکندری، فدراسیون بولینگ و بیلیارد، وزارت ورزش و جوانان که خیر و برکت را به در خانه ما آوردند.
 
شهدا مقام والایی دارند و همه ما به توجه شهدا نیاز داریم و‌ این ما هستیم که توسل می جوییم تا شهدا ما را شفاعت کنند.      
 
رییس کمیته ملی المپیک افزود : برگزاری چنین مراسمی اثراتش از هزاران مراسم دیگر بیشتر است چرا که درچنین مجالسی ما میهمان یک شهید هستیم امروز هم میزبان ما سیدهادی سلطانزاده است و حضور پدر و برادر سیدهادی در این مراسم باعث می‌شود که این عزیزان بین ما و این شهید بزرگوار واسطه شوند.
 
دکتر صالحی امیری در ادامه اظهار امیدواری کرد که به برکت این روزهای عزیز و دعای شهدای بزرگوار همه پلشتی‌ها از همه ما دور شود.
 
فضیلت برگزاری چنین مراسم هایی از ده ها مراسم و شام و ضیافت والاتر است. چه کاری خوبی را فدراسیون بولینگ و بیلیارد انجام داده که میزبان چنین مراسمی شده است. از پدر شهید سلطانزاده می خواهیم که بانی خیر شوند و شافی جامعه ورزش قرار گیرند.
 
دکتر سجادی همیشه قدرشناس جامعه شهدا بوده و هستند. در این دنیا همه چیز فانی است و تنها امور الهی است که باقی می ماند. امیدوارم هادی سلطانزاده هدایت کننده و شفاعتگر ما قرار گیرد.
 
دکتر صالحی امیری در بخش هایی که درباره شهدا صحبت می کردند برای لحظاتی اشک ریختند و حال هوای خاصی را به مراسم بخشیدند.
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.