دیدار علیرضا پاکدل و وسلین سرمربی تیم ملی هندبال با دبیر کل کمیته ملی المپیک

دیدار علیرضا پاکدل و وسلین سرمربی تیم ملی هندبال با دبیر کل کمیته ملی المپیک

صبح امروز علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به همراه وسلین وویچ سرمربی تیم ملی با حضور در کمیته ملی المپیک با دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این دیدار دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به علیرضا پاکدل و سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال گفت: هندبال از فدراسیون های برنامه محور و پرتلاش بوده و دارای رئیس فدراسیون زحمتکشی می باشد و بنا بر تاکیدات  آقای دکتر صالحی امیری مبنی بر حمایت از فدراسیون های برنامه محور و پر تلاش، کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از این فدراسیون دارد.
وی در ادامه تصریح کرد:شناخت خوبی از شما  بعنوان بازیکن و سرمربی داشته که افتخارات بسیاری در این زمینه کسب کرده ایدو بدون تردید هندبال ایران با حضور آقای پاکدل و کادر اجراییشان و شما روز های خوبی در پیش خواهد داشت.
سعیدی تصریح کرد:هندبال از رشته های پربرخورد بوده به همین دلیل کارشناسان و امکانات آکادمی ملی المپیک در خدمت ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی هندبال  خواهد بود،ما برنامه ریزی خوبی در خصوص انجام تست های آمادگی جسمانی در تیمهای مختلف ملی جهت جلوگیری از آسیب های  ورزشی داشته و برای هندبال نیز همین برنامه را اجرا خواهیم کرد و در همین راستا می توانید پس از بازدید از موزه ملی ورزش از امکانات آکادمی ملی المپیک نیز دیدن نمایید.
دبیر کل کمیته  ملی المپیک در خاتمه اظهار داشت:قطعا هندبال ایران با مدیریت خوبی که آقای پاکدل دارد  در کنار زحمات شما ظرفیت خوبی برای قرار گرفتن بر روی سکوهای مختلف آسیایی و جهانی  دارد که این امر مستلزم برنامه ریزی،استعداد یابی،تامین امکانات و دیدارهای مختلف تدارکاتی است و دراین زمینه کمیته در حدتوان حمایت همه جانبه ای از هندبال خواهد داشت.
در ادامه سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال مردان تصریح کرد:خوشحالم که در کمیته ملی المپیک در خدمت شما هستم و می دانم که از بزرگان کاراته ایران  بوده  و سوابق ارزنده ای دارید شاید برای شما جالب باشد که بگویم که من اولین رشته ورزش ام کاراته بود و دارای کمر بند مشکی می باشم.
وی تصیریح کرد:از حمایت های رییس کمیته ملی المپیک از هندبال تقدیر و تشکر می کنم چون اطلاع دارم که نگاه ویژه ای به هندبال داشته و از حامیان این رشته می باشند همین موضوع ما را دلگرم تر می کند ،در خصوص آسیب های ورزشی به نکته درستی اشاره کردید و این نشان می دهد بخوبی به ماهیت ورزش های مختلف آگاهی دارید و اتفاقا خیلی علاقه مندم از آکادمی ملی المپیک نیز بازدید کنم .
وسلین ووویچ در خاتمه گفت:پس از ورود به ایران مسئولان فدراسیون طوری با من برخورد کردند که احساس کردم سالهاست که دارم در این کشور زندگی می کنم و بدون تردید تمام توانم را برای رشد و موفقیت هندبال ایران بکار خواهم بست.
در خاتمه سرمربی تیم ملی  هندبال مردان به بازدید از موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک پرداخته و سپس راهی آکادمی ملی المپیک شد تا از امکانات مختلف آن دیدن نماید.

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.