رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی فوتبال امید بازدید کرد

رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی فوتبال امید بازدید کرد
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در قالب هیئتی صبح امروز (دوشنبه 22فروردین) از اردوی تیم ملی امید بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصرالله سجادی مشاور رئیس، پیمان فخری سرپرت کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو  امروزبا حضور در کمپ تیم های ملی فوتبال از تمرینات و آماده سازی تیم ملی امید بازدید  و ضمن آن با مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید دیدار و گفتگو کردند.

دکتر رضا صالحی امیری در این بازدید با تاکید بر اینکه کادر فنی با انگیزه حداکثری حضور دارند گفت: به سه دلیل می گویم حتما این تیم امید در المپیک پاریس حضور دارد.
وی افزود : به سه دلیل می گویم تیم فوتبال امید در المپیک پاریس حضور دارد ، دلیل اول انگیزه خود شماست، انتخاب شما بازیکنان زیر ٢١ سال هستید انگیزه مهدوی کیا را نشان می دهد که وی مصمم به حضور در پاریس است و قصد دارد کام ملت را شیرین کند.
رئیس کمیته ملی المپیک به دلیل دوم اشاره کرد و یادآور شد: مسئله دوم به اراده کادر فنی باز می گردد ، انتخاب مهدی کیا با مطالعه بوده است و یک پیام روشن دارد، اینکه با انتخاب کادر قوی با محوریت مهدوی کیا تیم باید آماده شود.

بازدید دکتر صالحی امیری از تیم ملی امید
دکتر صالحی امیری ادامه داد: نکته سوم اینکه ما و فدراسیون فوتبال مصمم هستیم در کنار شما باشیم، به هر شکلی که نیاز باشد در کنار تیم امید خواهیم بود، دکتر سجادی مشاور عالی کمیته و سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو که در پاریس هم کاروان را همراهی می کند، فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و مسئولان فدراسیون کنار این تیم هستیم.

رئیس کمیته ملی الملیک تاکید کرد: شما بازیکنان در متن هستید و به حاشیه توجه نمی کنید، تحلیل من این است که تیم امید از این مسیر عبور می کند، همیشه تیم امید کانونی است برای استعدادیابی و این نقطه امید است.

دکتر صالحی امیری تاکید کرد: با فدراسیون هماهنگ هستیم و جلسات ثابت داریم، از همین هفته تامین مالی را شروع می کنیم، حداکثر حمایت لازم را خواهیم داشت، سعی می کنیم تمام نیازهای تیم را تامین کنیم.

 

مهدی مهدوی کیا
در ادامه مهدی مهدوی کیا ، سرمربی تیم ملی امید در این دیدار ضمن تشکر از حضور ریاست کمیته ملی المپیک و هیات همراه برای بازدید از اردوی تیم ملی امید اظهار کرد : حضور شما در این اردو باعث دلگرمی و افزایش انگیزه ما هست ، امیدواریم بعد از سال ها اتفاقی که نیفتاده با همت و تلاش این ملی پوشان طلسم شکسته شود .
وی با اشاره به صحبت های دکتر صالحی ادامه داد : سیاست ما حضور ملی پوشان زیر 21 سال در تیم ملی امید است ، در حال حاضر هم بیش از 90 درصد تیم زیر 21 سال هستند که می توانند در مرحله مقدماتی المپیک حضور داشته باشند .
سرمربی تیم ملی امید  در خاتمه افزود : بارها اعلام کرده ام که من اعتقاد ویژه به کار این بچه ها دارم . این کشور پر از استعداد هست و اگر امکاناتش فراهم شود و برنامه ریزیهای ما محقق شود ، قطعا ما با این بچه ها شگفتی ساز می شویم .

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.