با مدیریت و حمایت کمیته ملی المپیک کشورمان؛ عباس اورسجی نایب رییس فدراسیون جهانی و رییس موقت کنفدراسبون کبدی اسیا شد

با مدیریت و حمایت کمیته ملی المپیک کشورمان؛ عباس اورسجی نایب رییس فدراسیون جهانی و رییس موقت  کنفدراسبون کبدی اسیا شد
با حمایت کمیته ملی المپیک کشورمان برای نخستین بار ایران کرسی نایب رییسی فدراسیون جهانی را کسب و عباس اورسجی به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی و رییس موقت کنفدراسیون کبدی آسیا انتخاب شد
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ؛ در مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی کبدی که روز ۵ شنبه۱۱ فروردین  در هتل هالیدی دوبی برگزار شد، رییس فدراسیون کبدی کشورمان توانست با کسب بالاترین رای اعتماد کرسی نایب رییسی جهان را کسب نماید ، وینود تیواری از هندوستان نیز به عنوان رییس فدراسیون جهانی برگزیده شد. 
رسانه جدید
در همین نشست ریاست کنفدراسیون کبدی آسیا تا زمان انتخابات  این کنفدراسیون نیز با رای و نظر اعضای مجمع  به دکتر اورسجی رییس فدراسیون کبدی کشورمان سپرده شد تا این کنفدراسیون برای نخستین بار مستقل از تشکیلاتی که پیش از این به طور همزمان در اختیار رییس پیشین فدراسیون جهانی بود کارش را آغاز کند .
 
عباس اورسجی پس از انتخاب توسط اعضای فدراسیون های آسیایی حاضر در مجمع عمومی ،مسئول تنظیم اساسنامه جدید این تشکیلات و برگزاری انتخابات این نهاد آسیایی شد .  
 
ضمن اینکه رئیس فدراسیون کبدی ایران به عنوان رئیس کمیته تغییرات و اصلاحات (   Reform committee )که مسئولیت تغییرات  و‌اصلاحات اساسنامه ، قوانین ‌‌مقررات و آیین نامه های فدراسیون جهانی کبدی  را بر عهده دارد ، نیز انتخاب شد.
 

 

لازم به توضیح است که کبدی ایران یکی از قدرت های برتر این رشته در جهان و آسیا است و قهرمانی بازی ‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در بخش بانوان و آقایان را در کارنامه دارد .
۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ۱۵:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.