نشان برنز آسیا بر گردن بیگی

نشان برنز آسیا بر گردن بیگی
 
در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، نیما بیگی نماینده کشورمان به مدال برنز رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، دهمین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، از ظهر امروز(جمعه – 20 اسفندماه) در "امان" اردن آغاز شد و نیما بیگی نماینده بوکس ایران به مدال برنز رسید.
امروز در مرحله نیمه‌نهایی وزن 54 کیلوگرم جوانان، نیما بیگی به مصاف " الیجای مابلین پامیسا" از فیلیپین رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز دست یافت.
بیگی برای حضور در این مرحله، ابتدا مقابل "کوزای السود" از فلسطین به برتری رسید و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز از سد "شباب عبدالله" از کویت گذشت.
در ادامه مسابقات و تا ساعاتی دیگر، ابوالفضل دانا دیگر نماینده بوکس جوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف " عبدالعزیز عبدالرخمانوف" از ازبکستان خواهد رفت.
روز گذشته و در بخش نوجوانان نیز، علیرضا موسوی با برتری در دیدار نیمه‌نهایی وزن 66 کیلوگرم فینالیست شد و سیدعلی اکبر میراحمدی به مدال برنز وزن 63 کیلوگرم رسید.
هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران برعهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی است. در این مسابقات مهدی شفیعی سرپرستی تیم کشورمان را عهده‌دار است.
مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز چهارشنبه – 11 اسفندماه در اردن آغاز شد و روز دوشنبه- 23 اسفندماه با برگزاری رقابت‌های نهایی بخش جوانان به پایان خواهد رسید.
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.