دیدار دکتر صالحی امیری با ریاست فدراسیون تیراندازی

دیدار دکتر صالحی امیری با ریاست فدراسیون تیراندازی
دکتر صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ظهر دیروز (دوشنبه) 9 اسفند با حضور در فدراسیون تیراندازی با مرتضی قربانی دیدار کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، ظهر دیروز (دوشنبه) 9 اسفندماه دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه پیمان فخری، سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی‌های 2022 هانگژو چین با حضور در فدراسیون تیراندازی با مرتضی قربانی و مسئولین فدراسیون تیراندازی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دبیر و سرپرست تیمهای ملی گزارشی از روند آماده سازی تیمهای ملی تیراندازی ارایه و قربانی رییس فدراسیون تیراندازی نیز توضیحاتی در خصوص برنامه های در دست اجرای این فدراسیون برای موفقیت داد.

در ادامه رییس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات کادر فنی تیم ملی عنوان داشت، کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه این از فدراسیون تیراندازی خواهد داشت و با شناختی که از توانمندی جناب آقای قربانی دارم باید بگویم قطعا فدراسیون تیراندازی با حضور ایشان به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد:تیراندازی جزو رشته های پر مدال بوده و حضور مدیر توانمندی مثل آقای قربانی بدون شک بسیاری از مشکلات آنرا کاسته و هدف ما از حضور در این فدراسیون اینست که بگوییم کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار این فدراسیون خواهد بود.

در جریان این دیدار دکتر صالحی امیری با اهدای لوح، انتخاب قربانی را به عنوان ریاست فدراسیون تیراندازی به وی تبریک گفت.

۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.